آرشیو

تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب

بیماری کبد چرب غیرالکلی به یک نگرانی رو به رشد سلامت در سراسر جهان تبدیل شده است و سبک زندگی بی‌تحرک باعث افزایش چنین وضعیت خطرناکی در سلامتی می‌شود

آبی که دو بار جوشیده باشد ضرر دارد؟

ممکن است در آب لوله کشی شده برخی ناخالصی ها وجود داشته باشد که ما را مجبور به جوشاندن قبل از استفاده آب بکند اما بعضی افراد بر این باورند که آب چندبار جوشانده شده خطرناک است آیا این صحت دارد؟

کشف اتفاقی شهاب‌سنگ در لرستان

پژوهشگر و محقق زمین شناسی گفت: یک نمونه سنگ فلزی که دارای چگالی بالا و جذب آهنربای قوی بوده را مورد آزمایش قرار دادیم. در این آزمایشات تخصصی و دقیق مشخص شد این نمونه با توجه به وجود بافت ویدمن اشتاتن (بافت مخصوص شهاب سنگ‌های آهنی) مربوط به هسته یک سیاره یا سیارک بوده که طی برخورد‌های فضایی بین اجرام فضایی متلاشی شده و قطعاتی از آن در فضا فاصله زیادی را طی کرده و سپس در سرزمین ایران فرود آمده است.

این ۷ بمب منیزیم را بشناسید

منیزیم در انواع غذا‌های غنی از مواد مغذی از جمله غلات کامل، مغزها، دانه‌ها، حبوبات و چندین میوه و سبزیجات یافت می‌شود.

۵ صبحانه کم کالری برای لاغری

بسیاری از کارشناسان تغذیه صبحانه را مهم‌ترین وعده غذایی روز می‌دانند. این بدان معنا نیست که صبحانه باید همانند ناهار سنگین و مملو از نشاسته و چربی‌ها باشد. در واقع، برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، انتخاب صبحانه‌ای کم کالری می‌تواند گزینه بهتری نسبت به صبحانه‌های پرکالری باشد.
۱