آرشیو

فیلم/ هوش مصنوعی توانمندی‌اش در علم نجوم را هم ثابت کرد

الگوریتم هوش مصنوعی «THOR» فراتر از مطالعات دانشمندان، حدود ۳۰۰۰۰ سیارک ناشناخته را در عکس‌های تلسکوپی پیدا کرد، این نرم‌افزار هوشمند صرف‌نظر از انجام کار‌هایی مانند تولید تصاویر جعلی، می‌تواند برای مکان‌یابی الگو‌های موجود در داده‌ها مورد استفاده قرار گیرد، کاری که بدون هوش مصنوعی غیرممکن بود.

فیلم / پاسخ احمدی‌نژاد به شوخی محسن هاشمی

محمسن هاشمی رفسنجانی زمانی در برنامه دست خط حضور پیدا کرد او در این برنامه مطالب جالبی را مطرح کرد. یکی از این نکات شوخی او با محمود احمدی نژاد در سال ۸۴ بود. هاشمی درباره این شوخی گفت: سال ۸۴ آقای احمدی نژاد من را دعوت کردند و خواستند تا نامه‌ای را به ایشان برسانم. احمدی نژاد در این جلسه از علاقه خود نسبت به آیت الله هاشمی رفسنجانی صحبت کرد و پیشنهاداتی را نیز مطرح کرد. من وقتی علاقه زیاد ایشان به آیت الله هاشمی را دیدم به شوخی گفتم، حالا که این قدر به پدرم علاقه دارید چرا به نفع ایشان انصراف نمی‌دهید؟

فیلم / کنعانی: خدمه کشتی توقیف‌شده اسرائیلی به سوالات مراجع ایرانی پاسخ ندادند

سخنگوی وزارت خارجه در خصوص توقیف کشتی اسرائیلی گفت: تعلق کشتیِ توقیف‌شده به رژیم صهیونیستی محرز است. در ادامه توضیحات تکمیلی ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه درباره کشتی توقیف شده در تنگه هرمز را می‌توانید ببینید.

فیلم| فریاد اعتراض یک شهروند هنگام سخنرانی استاندار خوزستان

فریاد‌های اعتراضی یک شهروند اهوازی هنگام سخنرانی استاندار خوزستان در جلسه‌ای که با حضور بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برگزار شد. این شهروند به وعده‌های مدیران استان و کشور در خصوص نهضت مسکن و عدم تحویل واحد مسکونی مربوطه علیرغم گذشت قریب به ۴ سال پیاپی معترض بود.