۰۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵

دفاع تمام قد کرباسچی از ناطق نوری

مدیر حوزه علمیه استان همدان، افزایش بدحجابی زنان در جامعه را مایه ننگ ایران اسلامی و عملکرد محمود احمدی نژاد نسبت به بدحجابی را ضعیف دانست.
کد خبر : ۱۳۸۷۷۸
صراط:  روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز یکشنبه خود نوشت:

* مدیر حوزه علمیه استان همدان، افزایش بدحجابی زنان در جامعه را مایه ننگ ایران اسلامی و عملکرد محمود احمدی نژاد نسبت به بدحجابی را ضعیف دانست. حجت الاسلام سید مصطفی موسوی اصفهانی گفت: متأسفانه آقای احمدی نژاد در دوره مسئولیت خود نسبت به بدحجابی خوب عمل نکرد و برخورد با بدحجابی را تنها محدود به بدحجابی‌های گروهی دانست و آن را تفسیر اسلام به رأی کرد درحالی که استخراج احکام اسلام نیازمند مرجع و رهبر است. وی از دولت یازدهم خواست وضعیت بدحجابی را سامان دهد.

* دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد احزاب اصلاح طلب از روش‌های سیاسی معقول و فعال‌تر برای انتخابات مجلس استفاده می‌کنند و بعید نیست با توجه به سابقه ناطق نوری و مجموعه گرایش اصلاح طلبان، اجماع بر روی ناطق صورت بگیرد. غلامحسین کرباسچی گفت: حرکت به سمت ناطق نوری چیز عجیبی نیست که با?د هماهنگی در مورد آن صورت بگیرد. وی افزود: در مجلس باید نیروهای معتدل و باسابقه در انقلاب حضور داشته باشند تا وضعیت بهتری رقم بخورد و آدم‌های توانمند وارد شوند و ناطق نوری جز نیروهایی است که همه به توانایی‌های او اذعان دارند. هنوزخود ناطق نوری در این زمینه سخنی نگفته است.

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند