۲۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۷

ادعاهای یکی‌از مستعمرات‌سابق علیه‌ما

رسانه های خبری امارات، همصدا با محافل خبری غرب همچنان به تبلیغات منفی علیه کشورمان دامن می زنند...
کد خبر : ۱۹۲۱۹

به گزارش صراط نیوز به نقل از عماریون رسانه های خبری امارات، همصدا با محافل خبری غرب همچنان به تبلیغات منفی علیه کشورمان دامن می زنند. مهم ترین محورها و موضوعات خبری و تحلیلی رسانه های مکتوب این امیر نشین در سه ماه اخیر که با رویکردی منفی و با اهداف تخریبی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است، به شرح زیر است:

محور اول: تلاش برای القای بی نتیجه بودن مذاکرات ایران و غرب، تحریک غرب به اعمال فشارهای بیشتر سیاسی و اقتصادی با برجسته کردن گزینه نظامی و انهدام تاسیسات هسته ای کشورمان به عنوان رویکردی غیر اسلامی و دیپلماسی پنهان در حال پیگیری است.

محور دوم: تلاش برای بزرگ نمایی اختلافات داخلی و در عین حال دامن زدن به این اختلافات و تحریک مردم علیه جمهوری اسلامی، القای بحران سیاسی داخلی، نقض حقوق بشر و اهانت به دکتر احمدی نژاد.

محور سوم: تلاش برای القای نا کامی سیاست های اقتصادی دولت، تضاد این سیاست ها و اقدامات با شعار های انتخاباتی ریاست جمهوری و نارضایتی عمومی در کشور.

محور چهارم: تلاش برای مبهم و مشکوک جلوه دادن برنامه هسته ای ایران و القای تهدید بودن ایران برای صلح و ثبات منطقه ای و بین المللی.

محور پنجم: طرح ادعاهای تکراری در ارتباط با جزایر سه گانه و القای حاکمیت امارات! بر این جزایر.

در این راستا می توان به مطالب متعدد روزنامه های نشنال امارات، گلف نیوزف گلف تودی و الاتحاد بیشترین مطالب را علیه جمهوری اسلامی منتشر می کنند. به نظر می رسد ترس از بیداری اسلامی در این کشور کوچک و سابقا مستعمره ایران، باعث شده است تا رسانه های این کشور ماموریت پیدا کنند تا مردم کشور امارات را از منبع اصلی و الهان بخش بیداری اسلامی در منطقه بترسانند.