۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
حاشیه سازی های حلقه اول همچنان ادامه دارد؛

از امیر تتلو تا نماز شب/ آقای رئیسی؛ بر زمینت می زند نادان دوست!

از امیر تتلو تا نماز شب/ آقای رئیسی؛ بر زمینت می زند نادان دوست!
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ و در روز‌های پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو در فرودگاه با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو می‌کند.
کد خبر : ۶۳۴۸۹۶

به گزارش صراط؛ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ و در روزهای پایانی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو در فرودگاه با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو می کند.

پس از انتشار خبر و ویدئوی این دیدار جنجالی، مردم و رسانه ها واکنش های متفاوتی را نشان دادند که عمده آنها انتقادی و گلایه آمیز بود.
بسیاری از دلسوزان معتقد بودند که این دیدار تحت هیچ شرایطی به نفع ابراهیم رئیسی نبوده و آنهایی که او را به این ورطه بردند، گل به خودی زدند.


هرچند بعدها مطرح شد افراد ذی نفوذ که پیشنهاد دیدار رئیسی و تتلو را داده بودند از نزدیکان وی بوده و به دلیل این اقدام نسنجیده شان با تذکر جدی مواجه شده و کنار رفته اند اما به نظر می رسد این سناریو صرفا برای کاستن از فشار انتقادات بوده است.


با گذشت ۴ سال از آن ماجرا و رئیس جمهور شدن حجت الاسلام رئیسی، حلقه رسانه ای و مشاوران وی همچنان در حال گاف دادن هستند.
از ماجرای "به شما ناهار دادن" تا انتشار فیلم هایی که با اشتباهات کلامی متعدد رئیس جمهور همراه است نشان می دهد اطرافیان وی یا اهمیتی برای شان و شخصیت  رئیس دولت قائل نیستند و یا کار نابلدند.


البته این ضعف رسانه ای نیز در دیدار اخیر هیات دولت با رهبر انقلاب موجب تذکر معظم له به دولت شده بود.


حالا در تازه ترین اقدام صورت گرفته، انتشار تصویر نمازشب خواندن سید ابراهیم رئیسی در هواپیما حاشیه های جدیدی ایجاد کرده است.
قطعا شخصی که این تصویر را شکار کرده و انتشار دهنده آن به قدری به رئیس جمهور نزدیک هستند که در سفر به نیویورک همراه وی بوده و اجازه عکاسی از نماز شب خواندن او را دارند.


هر چند برخی گفته اند که رئیسی از این اقدام دلخور شده و به اطرافیانش تذکر داده است اما چه کسی است که نداند حتما عکاسی و انتشار این تصویر از چندین فیلتر که همه آنها حلقه اول رئیس دولت هستند عبور کرده است؟!


با این تفاسیر، همچنان باید منتظر گاف های رسانه ای و ضد تبلیغاتی اعوان و انصار و اقوام سید ابراهیم رئیسی باشیم.

برچسب ها: تتلو رئیسی