۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵

شهاب زاهدی: جدایی من از پرسپولیس جلوه خوبی نداشت/ پایان سال، قراردادم با تیم اوکراینی تمام می‌شود

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک هفته مانده بود به بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک که من از ژاپن پیشنهاد دریافت کردم.
کد خبر : ۶۵۷۰۶۱

به گزارش صراط به نقل از خبرورزشی شهاب زاهدی مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس و لژیونر جدید ایرانی در لیگ ژاپن در گفت‌وگویی اظهار داشت: بازی‌ها در لیگ ژاپن خیلی فشرده برگزار می‌شود. یک هفته مانده بود به بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک که من از ژاپن پیشنهاد دریافت کردم. یک زمان خیلی زیادی از این موضوع گذشت و اصلا یکدفعه این انتقال صورت نگرفت. من با باشگاه و کادر فنی نیز صحبت کرده بودم و در جریان این پیشنهاد و انتقال بودند.

وی افزود: اما به دلیل مسائل شخصی و بسته بودن پنجره باشگاه پرسپولیس این انتقال به تعویق افتاد. من این تصمیم را بر پایه پیشرفت خودم گرفتم و اولویت اصلی من این بود که بتوانم یک مسیر رو به جلو را دنبال کنم که خداراشکر شروع خوبی نیز داشتم و امیدوارم که این روند ادامه دار نیز باشد.

زاهدی در رابطه با عملکردی که در نیم فصل لیگ برای پرسپولیس داشت اظهار داشت: در پست مهاجم همه فقط تعداد گل‌ها را در نظر می‌گیرند. با توجه به شرایط لیگ ایران و نحوه بازی تیم‌های دیگر مقابل پرسپولیس و استقلال که به نوعی بسته بازی می‌کنند کاملا شرایط متفاوت خواهد بود. با این تفاسیر من فکر می‌کنم آمار خوبی در پرسپولیس داشتم. من همیشه از انتقادها به عنوان پله برای موفقیت استفاده کردم.شاید جدایی من از پرسپولیس جلوه خوبی نداشت، چرا که بازتاب خوبی نداشت و به نوعی اعلام شد که بر علیه من باشد، ولی من همیشه هوادار پرسپولیس بودم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی در رابطه با اینکه آیا با اوسمار رابطه خوبی داشت یا خیر؟ بیان کرد: اوسمار عضوی از کادر فنی بود و خیلی به من کمک می‌کرد، با او رابطه خوبی داشتم. به خودم افتخار می‌کنم که عضوی از این تیم بودم.

زاهدی در رابطه با شرایط قرارداد با تیم اوکراینی اظهار داشت: قرارداد من با تیم اوکراینی تا یک ماه و نیم دیگر است و باشگاه در حال مذاکره با تیم اوکراینی است. پایان سال میلادی جاری قرارداد من با تیم اوکراینی به پایان می‌رسد.

وی در رابطه با شرایط و سطخ لیگ ژاپن گفت: واقعا برای من عجیب است. همه‌ی بازی‌ها فشار بالایی دارد، ختی تیم ‌هایی که در آستانه سقوط قرار دارند با کیفیت بالایی بازی می‌کنند. سطح لیگ خیلی بالاست و تیم‌ها به هم نزدیک هستند. در ژاپن اصلا بازی آسانی نداریم. بازی با تیم‌های بالا جدول راخت‌تر از تیم‌های پایین جدول است! فوتبال ایران با ژاپن خیلی متفاوت است و در ژاپن فوتبال بسیار سرعتی است. احترام در ژاپن جایگاه بسیار مهمی دارد و از کسی انتقاد نمی‌کنند.

 

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند