۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۸

جنگ استقلال دوباره با پرسپولیس بالا گرفت/ آبی‌ها نمی‌خواهند به این شبکه بروند!

استقلال و طرفدارانش از همین حالا به فکر هفته بیست و هشتم هستند و نمی‌خواهند قافیه را به پرسپولیس واگذار کنند.
کد خبر : ۶۵۷۹۷۱

به گزارش صراط به نقل از خبرورزشی پیروزی برابر فولاد بار دیگر استقلال را به صدر جدول رساند و حالا شاگردان جواد نکونام همچنان مدعی اول فتح لیگ بیست و سوم تلقی می‌شوند. البته هنوز سه هفته دیگر به پایان این مسابقات باقی مانده و به دستور سازمان لیگ همه بازی‌ها در این هفته‌های باقی مانده به صورت همزمان برگزار می‌شود تا بعداً جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

قاعده فوق البته موجب شده تا استقلالی‌ها از همین حالا پیرامون شکل پخش زنده بازی هفته بعد خط مشی تعیین کنند و تاکید داشته باشند که عدالت باید رعایت شود. استقلال روز سه‌شنبه اول خرداد در ساعت ۱۹:۴۵ مهمان نساجی مازندران است و پرسپولیس نیز در همین ساعت از استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی پذیرایی می‌کند. اگرچه مسابقه پرسپولیس در تهران برگزار می‌شود اما استقلالی‌ها تاکید دارند با توجه به اینکه آنها صدرنشین لیگ برتر هستند و روی کاغذ شانس بیشتری برای قهرمانی دارند، مسابقه آنها باید از شبکه ۳ پخش شود و دلیلی ندارد این بازی به شبکه ورزش واگذار گردد.

استقلالی‌ها در استدلال برای این مسئله به هفته‌های پایانی فصل قبل اشاره می‌کنند که چون پرسپولیس از آنها رتبه بالاتری داشت، مسابقاتش از شبکه ۳ پخش می‌شد بنابراین حالا هم برای رعایت عدالت باید این کار در مورد استقلال انجام شود. اگر بازی نساجی و استقلال از شبکه ۳ روی آنتن برود ناگفته پیداست که جدال پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

برچسب ها: استقلال پرسپولیس