موحدی کرمانی: رئیسی و ال‌هاشم تا لحظه آخر عمر شریفشان جز خدمت به مردم نیاندیشیدند

تعدادی از چهره‌های سیاسی شهادت رئیسی و همراهانش را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت نبیه بری برای مقام معظم رهبری

رئیس پارلمان لبنان عمیق‌ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را با مقام معظم رهبری و ملت ایران به خاطر شهادت آیت‌الله رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان ابراز و تاکید کرد که ما گروهی از رهبران انقلابی و مجاهد را از دست دادیم.

مقتدی صدر شهادت رئیس جمهور و وزیرخارجه را تسلیت گفت

مقتدی صدر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و هیئت همراه را در سانحه غم انگیز سقوط بالگرد تسلیت گفت.

تسلیت فرانسه به ایران

وزارت امور خارجه فرانسه در پی شهادت «سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور و «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران طی سانحه سقوط بالگرد حامل آن‌ها در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاریس درگذشت رئیس‌جمهور ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه حسین امیرعبداللهیان و همراهان آن‌ها را به جمهوری اسلامی ایران تسلیت می‌گوید.
چهارشنبه؛ اقامه نماز رهبری بر پیکر شهدای حادثه سقوط هلی کوپتر رئیس جمهوری / پیکر رئیس جمهور پنج شنبه در مشهد دفن می‌شود
یک مقام سازمان تبلیغات خبر داد:

چهارشنبه؛ اقامه نماز رهبری بر پیکر شهدای حادثه سقوط هلی کوپتر رئیس جمهوری / پیکر رئیس جمهور پنج شنبه در مشهد دفن می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه اقامه نماز بر پیکر مطهر شهدا روز چهارشنبه توسط مقام معظم رهبری اقامه می‌شود، افزود: پیکر رئیس جمهور محبوب روز پنج شنبه در مشهد تدفین می‌شود. همچنین پیکر امام جمعه محبوب نیز روز پنج شنبه در تبریز و پیکر استاندار جوان و پرتلاش آذربایجان شرقی نیز همان روز در شهرستان مراغه تدفین می‌شود.
برخی روسای جمهور گذشته فکر می‌کردند که رهبر هستند و دچار جو زدگی می‌شدند/ آقای رئیسی کاملا واقف به وظایف ریاست جمهوری و رهبری بود
سخنگوی دولت:

برخی روسای جمهور گذشته فکر می‌کردند که رهبر هستند و دچار جو زدگی می‌شدند/ آقای رئیسی کاملا واقف به وظایف ریاست جمهوری و رهبری بود

علی بهادری جهرمی گفت: برخی روسای جمهور گذشته فکر می کردند که رهبر هستند و دچار جو زدگی می شدند درحالی که آقای رئیسی کاملا واقف به وظایف ریاست جمهوری و رهبری بود.

فیلم/ تصاویر جدید از لحظه انتقال پیکر رئیسی و هیئت همراه

تصاویر ضبط شده خبرنگار صابرین‌نیوز از انتقال پیکر رئیس جمهور و هیئت همراه خبر میدهد.

فیلم/ جزئیات مراسم انتقال و تشییع پیکر شهدا

دقایقی قبل پیکر شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی و هیئت همراه به معراج شهدا در تبریز منتقل شدند

امیرعبداللهیان نگاه ویژه‌ای به موضوع قربانیان تروریسم داشت

خانواده شهدای ترور درپی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه، بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد که رئیس‌جمهور صدای رسای ملت و شهدا و قربانیان ترور ایران در مجامع بین‌المللی بود.

وزارت امور خارجه سیاه‌پوش شد

محوطه وزارت امور خارجه درپی شهادت رئیس دستگاه دیپلماسی سیاه‌پوش شد.