جنیفرلوپز و بن افلک طلاق گرفتند!

مجله "این تاچ" ادعا کرد که یک "منبع آگاه" به آن‌ها گفته است که رابطه این زوج هنری به پایان رسیده است. این منبع ادعا کرد: "آن‌ها نزدیک به دو دهه صبر کردند تا دوباره با هم باشند، اما در نهایت نتوانستند رابطه را حفظ کنند.
در ابتدای معاملات امروز رقم خورد؛

ریزش ۱۰۰۰ تومانی قیمت در بازار غیررسمی/ دلار تلگرامی وارد کانال ۵۷ هزار تومان شد

نرخ دلار در کانال‌های تلگرامی با شکاف ۸۰۰ تومانی نسبت به پنجشنبه، معاملات امروز را در حوالی قیمت ۵۷ هزار تومان شروع کرد.

خبر مهم از همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، این هفته بررسی موضوع پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ بابت رتبه‌بندی و متناسب‌سازی آن با شاغلان با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی کشوری را در دستور کار خود دارند.
مگر گلایه نداشتند فقط فیلم کمدی خوب می فروشد و سینمای جدی استقبال ندارد؟ این هم فیلم فرهنگی عرفانی/چرا می گویند آشغال است؟
حسن فتحی کارگردان"مست عشق":

مگر گلایه نداشتند فقط فیلم کمدی خوب می فروشد و سینمای جدی استقبال ندارد؟ این هم فیلم فرهنگی عرفانی/چرا می گویند آشغال است؟

شک ندارم رونق جریان نقد و نقادی سینما از پیش‌شرط‌های رشد و پویایی هر اجتماعی است و از این منظر منتقدان و نویسندگان حوزه فرهنگ و هنر جایگاه حائز اهمیتی دارند. نقد و نقادی‌هایی که از سر دغدغه هنری و فرهنگی و نه به‌واسطه حُب و بغض‌های شخصی صورت می‌گیرد، مسلماً سازنده و اثربخش است و به غنای بحث و فهم اثر کمک می‌کند.

دستور رئیسی برای رفع موانع اجرای طرح جامع خودکفایی تولید برنج

جلسه پیگیری موضوعات ویژه استان مازندران از جمله «رفع موانع افزایش تولید و حرکت به سمت خودکفایی برنج»، «مولدسازی پلاژ‌های دولتی»،

پس لرزه‌های سفر مولوی عبدالحمید به خارج

سفر عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جماعت مسجد مکی زاهدان به ترکیه، واکنش‌هایی را در فضای مجازی به همراه داشته است.
واکنش عضو کمیسیون بهداشت به ماجرای حجاب، شرط سهمیه داروخانه ها؛

آسیب‌هایی که ما در طول 40 سال گذشته دیدیم بیشتر از افراط و تفریط‌ها بوده است

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: باید پرسید فردی که بدون حجاب به داروخانه مراجعه می‌کند پیش از آن کجا بوده است؟ قطعاً او در فضای اجتماعی بوده است، پس ما باید برای همه مسائل و مشکلات فرهنگی راهکار فرهنگی پیدا کنیم و سپس آن را به جامعه ارائه دهیم.

تکلیف اوسمار و پرسپولیس چه زمانی مشخص می‌شود؟

تکلیف تمدید قرارداد اوسمار ویرا با باشگاه پرسپولیس به‌زودی در جلسه‌ای مشخص خواهد شد.

مصدومیت عجیب هافبک تیم فوتبال پرسپولیس

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل پرت شدن از ارتفاع دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده است.

صحرایی: هیچ سندی را در کنار سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش نمی‌گذاریم

وزیر آموزش و پرورش، زیرساخت سرافرازی هر ملتی را معلمان دانست و بر ضرورت ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش از طریق اجرای سند تحول بنیادین تأکید کرد.
۲