این مشترکان برق مشمول دریافت خودرو می‌شوند

سخنگوی صنعت برق با اشاره به این که با آغاز دوره گرما میزان مصرف برق کشور نسبت به هفته گذشتهافزایش داشته ،گفت: مشترکان برق با نصب برنامه کاربردی که در آدرس اینترنتی ba-energy.ir ضمن آموزش راهکارهای مدیریت مصرف مشمول قبوض رایگان و ۸۰ میلیون فقره جوایز ارزشمند همچون خودرو، لوازم برقی کم مصرف، اینترنت رایگان و .. می شوند.

آخرین جزئیات ثبت نام مراجعه کنندگان امروز/ثبت‌نام چند نفر قطعی شد؟

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: امروز تا این لحظه ۱۰ نفر به ستاد انتخابات مراجعه کردند که فقط ثبت‌نام دو نفر قطعی شده است.

خبر مهم برای بازنشستگان کشوری؛ برای دریافت بیمه تکمیلی جدید اقدام کنید

در سال‌های گذشته، طرف قرارداد صندوق بازنشستگان کشوری برای بیمه تکمیلی بازنشستگان، شرکت آتیه سازان حافظ بود. اما از این پس شرکت «بیمه ملت»، خدمات بیمه تکمیلی درمان را به بازنشستگان کشوری ارائه می‌کند.

آذری‌جهرمی گزینه اصلی سخنگویی ستاد انتخاباتی علی لاریجانی

اخبار رسیده حاکی از آن است که آذری‌جهرمی گزینه اصلی سخنگویی ستاد انتخاباتی علی لاریجانی است.

سقف اجاره بها در تهران تعیین شد/ ابلاغ بخشنامه فردا توسط «بذرپاش»؟

شورای مسکن استان تهران سقف اجاره بها برای شهر تهران را تهیه و به وزارت راه و شهرسازی برای ابلاغ ارائه کرد و جزییات نشان می دهد که سقف اجاره بها در حد نرخ تورم است.

کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کار ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

تغییر ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تصویب شد.

سرمایه‌گذاران این بازار از مهلکه زیان فرار کردند/دلار در هفته‌های پیش رو چقدر نوسان خواهد داشت؟

بازارهای چهارگانه سرمایه‌گذاری در ایران در هفته منتهی به یازدهم خرداد ماه توانستند تا حدی بازیابی موقعیت ماندگاری در وضعیت کنونی را بازیابی کنند و رشد اندک قیمت‌ها در بازارها سبب شد سرمایه‌گذاران بالاخره از مهلکه زیان رهایی یابد.
عکس| شکل متفاوت اسکناس یک دلاری در سال 1917

عکس| شکل متفاوت اسکناس یک دلاری در سال 1917

در سال ۱۹۱۴، فدرال‌ ریزرو آمریکا اولین دلار را به شکلی که ما امروز می‌شناسیم ،چاپ کرد. حدود شش‌ دهه بعد، دلار به شکل رسمی به یکی از مهم‌ ترین ارزهای جهانی تبدیل شد.
۳۱ خرداد زمان قطعی پایان تولید پژو پارس / کدام خودرو جایگزین پارس می شود؟

۳۱ خرداد زمان قطعی پایان تولید پژو پارس / کدام خودرو جایگزین پارس می شود؟

مدتی است با طرح موضوع توقف تولید پژو پارس، از سورن پلاس، خودرویی دارای استانداردهای ۸۵گانه، به عنوان جایگزین این محصول یاد می‌شود؛ اما خودروهایی همچون ۲۰۶ دستی و تارا دستی نیز جزو گزینه‌های پیشنهادی است که در طرح‌های فراخوان در حال ارسال به مشتریان است.

سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ۳ داوطلب دارای شرایط قطعی ثبت نام بودند

اسلامی تاکید کرد: توصیه من به داوطلبان دارای شرایطی که در اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور آمده این است که حتما طی امروز و فردا به دلیل این‌که ازدحام کمتری وجود دارد برای ثبت نام در انتخابات مراجعه داشته باشند.
۱