آرشیو

تصاویر / مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرداران زاهدی، حاج رحیمی و همراهانشان که در کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند، با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس، سردار مسجدی معاون هماهنگ کننده نیروی قدس، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج، سردار صبوری و جمع دیگری از فرماندهان و اقشار مردم حضور داشتند.

تصاویر / دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، صبح امروز دوشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

تصاویر / عیادت سید حسن خمینی از یک مرجع تقلید

بنابر آنچه جماران نوشته است، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، بعد از ظهر روز گذشته ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در بیت آیت الله العظمی محمدعلی گرامی از ایشان عیادت کرد. یادگار امام در این دیدار ضمن جویا شدن آخرین وضعیت جسمانی این مرجع عالیقدر تقلید، شفای عاجل او را از خداوند متعال مسألت کرد. لازم به ذکر است آیت الله العظمی محمدعلی گرامی به دلیل ضعف جسمی و بیماری‌های گوارشی و ریوی مدتی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بودند.

تصاویر / گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با حضور ظریف

گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با عنوان "ژئوپلتیک خلیج فارس" که در راستای سلسله نشست‌های چهلمین سال تاسیس انتشارات اطلاعات می‌باشد. ظهر امروز چهارشنبه۱۲ اردیبهشت ماه با حضور محمد جواد ظریف وزیر خارجه سابق جمهوری اسلامی ایران، سیدعباس صالحی مدیر موسسه اطلاعات و حجت الاسلام مسجدجامعی برگزار شد.

تصاویر / گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه

همایش گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده، کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مربیان و فرماندهان در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

تصاویر / حضور رئیس‌جمهور در کارخانه ایران‌خودرو دیزل در جمع کارگران

هم‌زمان با روز کارگر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌‍جمهور امروز، سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت با حضور در کارخانه ایران‌خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه، در سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحد‌های نمونه حضور یافت.

تصاویر / زندگی زیر آوار جنایات رژیم صهیونیستی

به گفته یک مقام سازمان ملل، حدود ۳۷ میلیون تن زباله، از جمله مهمات منفجر نشده، بر اثر جنگ ویرانگر رژیم صهیونیستی در نوار غزه باقی مانده است و برداشتن آن ممکن است حدود ۱۴ سال طول بکشد. حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه زندگی مردم و غیرنظامیان را نابود و باعث بی خانمانی، گرسنگی و بیماری بسیاری از مردم غزه شده اند.

تصاویر / حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مانور شهادت

مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند. همزمان با حضور نظامی پرهیاهو، اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز «لبیک یا امام» در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگان‌های عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند. این تصاویر به مناسبت ۱۰ اردیبهشت ماه، روز ملی خلیج فارس منتشر می‌شود.

تصاویر / گرامیداشت روز خلیج فارس

مراسم گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، ظهر دوشنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با رژه شناور‌های مردمی و نظامی در سواحل خلیج فارس در بوشهر برگزار شد.

تصاویر / خیزش دانشجویان جهان علیه رژیم صهیونیستی

خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان در آمریکا و گسترش دامنه آن به سایر دانشگاه‌ها و اروپا وحشت شدیدی را دولت‌های آمریکایی و اروپایی ایجاد کرده است. در اینکه این انقلاب در دانشگاه‌های ویژه آمریکا مانند کلمبیا در نیویورک که دژ لابی صهیونیسم است و همچنین دانشگاه هاروارد در بوستون آغاز شده و این بدان معناست که نسل آینده آمریکا هرگز تحت تاثیر دروغ‌های صهیونیسم قرار نخواهند گرفت. نکته قابل توجه این است که دانشجویان که در معرض سرکوبگری و بازداشت توسط دولت آمریکا قرار گرفته‌اند از قشر عادی جامعه نیستند بلکه آن‌ها فرزندان نمایندگان کنگره و سنا بازرگانان و طبقه سیاسی حاکم در آمریکا می‌باشند و درواقع این دانشجویان رهبران جدید آمریکا خواهند بود.

تصاویر / دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در سطح مقامات عالی ۳۰ کشور آفریقایی

دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا، (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و نمایندگانی در سطح مقامات عالی کشور‌های آفریقایی از جمله وزرای اقتصادی بیش از ۳۰ کشور آفریقایی در مرکز همایش‌های سران برگزار شد.

تصاویر / جمیله علم‌الهدی، «بانوی اول ایران» در پاکستان!

جمیله علم الهدی که رئیس جمهور را در سفر به پاکستان همراهی کرد در دانشگاه اقتصاد لاهور به سخنرانی پرداخت و و گفت که استقلال زنان به معنای حفظ فرهنگ آنهاست. جمیله علم الهدی که در رسانه‌های پاکستان به عنوان "بانوی اول ایران" معرفی شده در سخنرانی خود در دانشگاه لاهور گفت: پاکستان و ایران روابط دوجانبه تاریخی، فرهنگی و مذهبی قوی دارند. وی با بیان اینکه ایران یک دستور کار بزرگ برای افزایش همکاری در روابط، تجارت، اتصال و انرژی دارد، افزود که ایران دستور کار بزرگی برای افزایش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله روابط مردمی دارد. همسر رئیسی گفت که رهبری دو کشور باید روابط دوجانبه را برای مقابله با تحولات منطقه‌ای و جهانی و تهدید مشترک تروریسم تقویت کنند. علم الهدی همچنین گفت: این سفر فرصتی مهم برای تقویت بیشتر روابط ایران و پاکستان است. پاکستان و ایران نه تنها همسایه بلکه دوستان خوبی هم هستند.
۱