آرشیو

پیش بینی بورس تا پایان تابستان/ خردادماه نقطه چرخش بازار سهام به مسیر صعودی است

بورس تهران در فضایی غبار گرفته به سر می‌برد. روند فرسایشی و کند معاملات باعث شده است جذابیت بازار برای سرمایه‌گذاران کاهش یابد. امین شجاعی، کارشناس بازار سرمایه، در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز اعلام کرده است آنالیز زمانی بازار سهام، از بازگشت نماگرهای سهامی به روند صعودی بلندمدت خود از خردادماه خبر می‌دهد.

خبرگزاری دولت: قیمت‌ها در میادین میوه و تره بار شهرداری مناسب، اما کیفیت میوه‌ها نامطلوب است

سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نقش مهمی در تامین نیازهای شهروندان در زمینه میوه و تره‌بار ایفا می‌کند و شعار این سازمان همواره این بوده که «قیمت» محصولات ارائه شده در این مراکز نسبت به آنچه در سطح شهر ارائه می‌شود پایین تر است اما در مورد «کیفیت» محصولات ارائه شده نظرات متفاوتی وجود دارد.

طلای جهانی تغییر مسیر داد

قیمت طلا امروز سه‌شنبه (۷ می) پس از آن که داده‌های اقتصادی اخیر شرط‌بندی‌ها مبنی بر کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در اواخر سال جاری را تقویت کرد، افزایش یافت.

رشد بازار در گرو چه عاملی است؟

یک کارشناس بورس می‌گوید: بعد از اسفند ماه آن هم در مقطع کوتاهی که بازار یک مقدار مثبت و رو به صعود بود، به دلایل مختلفی منفی شد. یک بخشی ناشی از جنگ با اسرائیل و تنش‌های ژئوپولیتیکی بود، اما بعد همچنان بازار به خاطر اینکه پارامتر‌های منفی بازار حذف نشده و از بین نرفته و بهبود پیدا نکرده است همچنان منفی است.

سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری

رئیس اتاق بازرگانی ایران کفت:دومین دوره رویداد بین‌المللی سرمایه‌گذاری و توسعه کشور با هدف بسترسازی و معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری، برگزار می‌شود و نمایندگانی از سایر کشورها، سفرا و روسای اتاق‌های بازرگانی کشورهای هدف دعوت شدند.
۱