آرشیو

جمهوری‌خواهان آمریکا: رابرت مالی اسناد محرمانه را در تلفن همراه شخصی‌اش نگهداری می‌کرد

اعضای ارشد حزب جمهوری‌خواه در کمیته روابط خارجی سنا و کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، روز دوشنبه، از وزارت امور خارجه این کشور خواستند این اتهامات علیه مالی را تایید کند که در ژوئن گذشته، در میان تحقیقات وزارت امور خارجه درباره نگهداری نامناسب اطلاعات محرمانه توسط او، بی‌سروصدا، به مرخصی اجباری فرستاده شد و مجوز امنیتی او به تعلیق درآمد.

آیا قرار است در هفته آخر مجلس یازدهم از طرح صیانت صحبتی شود؟

«صحبت طرح صیانت نمی‌تواند مطرح شود، چون دو سال قبل آخرین جلسه طرح صیانت گذاشته شد و به نتیجه‌ای نرسید و تمام شده است و بعد از آن جلسه رسمی نداشت؛ چون طبق آیین‌نامه آن باید پخش علنی می‌شد و همه مردم هم در جریان قرار می‌گرفتند که چه تصمیمی می‌گیرند که این اتفاق هم نیفتاده و من دلیلی نمی‌بینم که آن را مطرح کنند.»

پزشکیان: دولت به شرکت‌های دارویی ۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد/ در درمان بیماری‌های خاص مانده‌ایم

مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به پوشش بیمه‌ای هزینه های دندانپزشکی، گفت: در هیچ کجای دنیا، دولت بیماری هایی که زندگی مردم را به خطر نمی اندازد را پوشش نمی‌دهد و ابتدا به سراغ بیماری های خاص می رود در حالی که ما هنوز در پوشش بیماری های خاص مانده ایم.

کرملین: پاشینیان امروز با پوتین دیدار می‌کند

دستیار رئیس‌جمهور روسیه گفت: پوتین و پاشینیان پس از آخرین دیدارشان در دسامبر ۲۰۲۳ عملاً صحبت نکرده‌اند. بنابراین، اهمیت زیادی برای این دیدار دوجانبه قائل هستیم. به نظر من این به روشن شدن بسیاری از مسائل کمک می‌کند.

فرماندار مشهد طلافروشی های اعتصابی را پلمب کرد؟/رئیس اتحادیه طلافروشان: به چه کسی ربط دارد که من چقدر طلا دارم؟/ جنگ دولت و زرگرها روی دور تند افتاد

سال گذشته قانون ثبت معاملات طلافروشان در سامانه تجارت ابلاغ شد و این خبر موجی از اعتراض را در این صنف در سراسر کشور به وجود آورد. طلافروشان نسبت به رویه تعیین شده و ابهامات موجود در نحوه ثبت داده ها در این سامانه معترض بودند که بعد از کش وقوس فراوان بنا شد اجرای این مصوبه با سه ماه تأخیر برای رفع این ابهامات عملیاتی شود.

واکنش آمریکا به سفر رییس اقلیم کردستان به ایران

متیور میلر سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این که چه نظری درباره سفر نیچروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان به ایران دارد، گفت: ما مدام تشویق به تنش‌زدایی کرده‌ایم، اما نظری درباره این سفر به خصوص نداریم.

ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟!

«عزیزان اگر صلاح ملک و ملت که هیچ، حتی اگر رستگاری خود را هم می‌خواهید به دغدغه‌های اصلی مردم بپردازید و برای تشخیص و فهم درست اولویت‌های اصلی کشور و ملت سطح دانش و آگاهی خود را با استفاده از نخبگان و عالمان دلسوز و نه صرفاً با ظرفیت محدود دانشی خود و همفکران خودتان بالاتر ببرید تا بتوانید تصمیمات درست‌تری بگیرید و این شرح صدری می‌خواهد که شوربختانه چندان در نظام تصمیم‌گیری و به ویژه در دولت شاهد آن نیستیم. هیچ خوب نیست که بخش اعظمی از جامعه با خود بگوید، درد ما چیست و درد این‌ها چه؟ گویی انگار در جغرافیای دیگری زندگی می‌کنند و با مردمان خطه دیگری سروکار دارند!»

در رفح چه می‌گذرد؟

ارتش رژیم اسرائیل مدعی شد کنترل کامل گذرگاه رفح را به دست گرفته و در حال انجام عملیات پاکسازی گسترده در منطقه است.
۱