۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵

کاهش قیمت خودرو چگونه ممکن است؟

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با بیان اینکه برای کاهش قیمت خودرو از بخشنامه معاون اول رئیس جمهور استفاده می‌کنیم گفت: مسئله کاهش قیمت خودرو برای قرار گرفتن در مسیر صحیح نیاز به همکاری دولت و مجلس دارد.
کد خبر : ۱۰۳۶۴۱

به گزارش صراط،محمد جعفری در حاشیه سفر به ساری امروز  درباره آخرین اقدامات سازمان حمایت برای کاهش قیمت خودرو گفت: پیگیری کاهش قیمت خودرو بر اساس سازمان حمایت که برای حمایت از مصرف‌کنندگان تشکیل شد، بسیار دارای اهمیت است.

وی تصریح کرد: مسئله کاهش قیمت خودرو برای قرار گرفتن در مسیر صحیح نیاز به همکاری دولت و مجلس دارد که این موضوع با شروع کار مجلس شورای اسلامی در اولویت کاری ما قرار دارد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کشور در ادامه با اشاره به همکاری مناسب مجلس به نفع مصرف‌کنندگان گفت: حضور نمایندگان مجلس در جلسات بررسی خودرو بسیار حائز اهمیت بود.

جعفری در ادامه با اشاره بحث آزادسازی قیمت خودرو در کشور بیان داشت: با اصل کار آزادسازی قیمت خودرو مخالف نیستیم به شرطی که خودروهای خارجی نیز در عرصه رقابت با خودروهای داخلی نیز وارد شوند.

این مسئول در ادامه با اشاره به بخشنامه دولتی معاون اول رئیس جمهور بیان داشت: از این بخشنامه برای کاهش قیمت خودرو استفاده می‌کنیم.


منبع: فارس