۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۶

آخرین جزئیات ازآتش سوزی درکهریزک

آتش‌نشانان شهرستان‌های حریم ری برای مهار آتش یک مجتمع تولید مواد شوینده به کهریزک اعزام شدند.
کد خبر : ۱۰۴۸۸۰

صراط:بخش اعظمی از یک مجتمع تولید مواد شوینده که بعدازظهر چهارشنبه طعمه حریق شده بود در آتش سوخت.

آتش‌نشانان تهران، چهاردانگه، باقرشهر، کهریزک و پالایشگاه نفت شهید تندگویان تهران بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه در محل حضور یافتند و با تلاش‌های فراوان آتش‌سوزی همچنان ادامه دارد.

آتش‌نشانان فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، شهرستان‌های اسلامشهر، پاکدشت و بخش‌ها و شهرهای دیگری همچون حسن‌آباد، ملارد، فرون‌آباد نیز برای کمک در محل حادثه حضور یافتند.

مصدوم این حادثه نیز با تلاش آتش‌نشانان و نیروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس راه‌های گسترش آتش مهار شده است و آتش‌نشانان با هوشیاری مانع گسترش حریق به انبار روباز و کارگاه این مجموعه شدند.

همایون عباسی، بخشدار کهریزک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در این حادثه 500 تا 600 هزار لیتر مواد شیمیایی طعمه حریق شدند.

آتش‌نشانان حاضر در صحنه با تمام توان در تلاش هستند که این آتش سوزی که وسعت آن به بیش از 3 هکتار رسیده است را مهار کنند.

در طول مدت آتش‌سوزی رئیس ستاد بحران استان تهران، بخشدار کهریزک، رئیس ستاد بحران شهرستان ری، معاونان بخشدار کهریزک، مسئولان حراست شهرداری‌های باقرشهر، کهریزک و عوامل آتش‌نشانی استان تهران با حضور در صحنه این حادثه را از نزدیک پیگیری می‌کنند.

آتش‌نشانان تهران، چهاردانگه، باقرشهر، کهریزک و پالایشگاه نفت شهید تندگویان تهران، فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، شهرستان‌های اسلامشهر، پاکدشت و بخش‌ها و شهرهای دیگری همچون حسن‌آباد، ملارد، فرون‌آباد در حال حاضر برای مهار آتش تلاش می‌کنند.

بر اساس اعلام کارشناسان این آتش‌سوزی تا پایان سوختن مواد شیمیایی ادامه دارد.

این گزارش حاکی است، آتش‌سوزی مذکور در جاده قم، ترقوزآباد، روستای چمبورک رخ داده است.

منبع: فارس