۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰

ممانعت‌ از اجرای‌ طرح‌ های‌ غیرکارشناسی‌

آیت‌الله نوری همدانی گفت: باید از اجرای طرح‌هایی که مشخص نیست آینده آن به کجا ختم می‌شود، جلوگیری کرد؛ نباید به گونه‌ای شود که طرحی مثل یارانه‌ها اجرا و فکری برای مهار تورم آن نشود.
کد خبر : ۱۰۵۰۷۷

صراط:این مرجع تقلید، ظهر امروز در دیدار عباسی، وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت ورزش در عرصه‌های مختلف شخصی و اجتماعی، تصریح کرد: جوانان رکن اصلی توسعه و پیشرفت هر کشوری را تشکیل می‌دهند و پیامبر اکرم(ص) نیز توجه خاصی به جوانان و همچنین پویایی آنان و سلامت روح و جسم آن‌ها داشتند.

وی افزود: پیامبر(ص) سعی می‌کرد جوانان را شکوفا سازند و ما هم باید با تقویت آنان، ایجاد اشتغال و فراهم کردن فضای رشد نسل جوان، کشور را در جهت صحیح به پیش ببریم.

این مرجع تقلید ادامه داد: وقتی انسان جوانانی را می‌بیند که در نیروگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مرتبط با علوم مختلف به ویژه در عرصه هسته‌یی این‌گونه ما را در دنیا سربلند کرده، احساس عزت می‌کند.

وی تاکید کرد: مسوولان باید ریشه آلودگی‌ها که یکی از آن‌ها بیکاری است را از دامان جوانان پاک کنند و اجازه ندهند وقت آنان به بطالت بگذرد؛ باید طرح‌های اجرایی در حوزه جوانان به صورت منسجم و هماهنگ و ریشه‌ای اجراء شود.

وی یادآور شد: باید از اجرای طرح‌هایی که مشخص نیست آینده آن به کجا ختم می‌شود، جلوگیری کرد؛ نباید به گونه‌ای شود که طرحی مثل یارانه‌ها اجرا و فکری برای مهار تورم آن نشود.

نوری‌همدانی، یکی از راه‌های تقویت جوانان در جامعه را توسعه ورزش در کشور دانست و گفت: ورزش روح و جسم جامعه را شاداب می‌کند و ذهن را طراوت می‌بخشد.

وی تاکید کرد: اگر ورزش همگانی در جامعه نهادینه شود، بسیاری از معضلات از جامعه رخت بر می‌بنند؛ البته باید چگونگی توسعه ورزش همگانی با برنامه‌ریزی منسجم انجام گیرد.


منبع: ایسنا