۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷
مورينيو:

ديدن اولدترافورد بدون فرگوسن سخت است

سرمربي رئال‌مادريد اعتراف کرد که خداحافظي سر آلکس فرگوسن او را غافلگير کرده است. او ديدن اولدترافورد بدون فرگوسن را سخت مي‌داند.
کد خبر : ۱۱۱۴۲۲
صراط: چهارشنبه هفته گذشته سرآلکس فرگوسن، به ماراتن 26 ساله خود با شياطين سرخ پايان داد و براي هميشه با اين تيم خداحافظي کرد. تصميم فرگوسن براي جدايي از شياطين سرخ همه از جمله ژوزه مورينيو را غافلگير کرد. سرمربي رئال مادريد که رابطه نزديکي با سر آلکس فرگوسن دارد، اعتراف کرد که از تصميم سرمربي   يونايتد غافلگير شده است.

آقاي خاص در گفت‌وگو با شبکه "اسکاي اسپورتس" گفت: فرگوسن در تماسي که با من داشت، از جدايي خود از منچستر يونايتد سخن گفت. بسيار متاثر شدم. انتظار چنين خبري را نداشتم. وقتي جدايي فرگوسن را از زبان خود او شنيدم، اندوه مرا در بر گرفت. از تصميم او غافلگير شدم. انتظار نداشتم که از منچستر يونايتد خداحافظي کند.

مورينيو زماني که در ليگ برتر انگليس هدايت آبي‌پوشان لندن را بر عهده داشت با همه مربيان جنگ لفظي پيدا مي‌کرد اما فرگوسن يک استثنا بود. سرمربي رئال مادريد که خبرهايي درباره جدايي او از اين تيم و بازگشتش به ليگ برتر انگليس به گوش مي‌رسد، افزود: براي من و ديگر مربيان رفتن به اولدترافورد بدون ديدن اسطوره شياطين سرخ بسيار سخت خواهد بود. نمي‌خواهم ديدار منچستر يونايتد برابر سوآنسي را نگاه کنم؛ چرا که بدون شک ديدن فرگوسن براي آخرين بار در اولدترافورد مرا به گريه خواهد انداخت. به همين خاطر ترجيح مي‌دهم که اين بازي را نگاه نکنم. من و فرگوسن دوست‌هاي خوبي براي هم هستيم. او مرا از تصميم خود متقاعد کرد. من هم تصميم خود پس از جدايي از رئال را به او گفتم.
منبع: ایسنا