۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۶

نه دی تکرار می شود؟!

نامزد انتخابات یازدهم با اشاره به حضور هاشمی و مشایی در انتخابات گفت: با حضور این آقایان در صحنه مصمم‌تر از گذشته در صحنه انتخابات حاضر خواهیم بود و در شرایط حساس فعلی احساس تکلیف بیشتری می‌کنیم.
کد خبر : ۱۱۱۷۸۳

صراط:غلامعلی حداد عادل در پاسخ به سوالی درباره حضور در صحنه انتخابات با توجه به حضور و ثبت‌نام هم زمان هاشمی رفسنجانی و مشایی برای انتخابات ریاست جمهوری پرسیده بود،‌اظهار داشت: ما با تمام احترامی که برای همه داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری قائل هستیم‌، با حضور این آقایان در صحنه مصمم‌تر از گذشته در صحنه انتخابات حاضر خواهیم بود و در شرایط  حساس فعلی احساس تکلیف بیشتری می‌کنیم.

حداد عادل تاکید کرد: اعتقاد داریم باید همه دلسوزان انقلاب اسلامی با تمام توان در مقابل جریانی که برای تضعیف انقلاب دندان تیز کرده، ایستادگی کند و حماسه نهم دی دیگری را رقم بزنند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم ادامه داد: مطمئن هستم که مردم عزیز ما اجازه نخواهند داد جریانی که طی سال‌های گذشته بدنبال چپاول دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است دوباره قدرت بگیرد و باعث انحراف مسیر انقلاب شده و به آرمان‌های مقدس امام و شهدا خیانت کند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: با توجه به اتحاد جریان‌های انحرافی و زیاده طلبان ، بنده  با تمام توان در صحنه حاضر خواهم بود و حاضر هستم تنها سرمایه‌ام را که آبروی انقلابی‌ام است،  در این راه هزینه کنم.


منبع:  سایت ستاد حامیان مردمی حداد عادل