۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱

رضا ساکی: فردا همه رای خواهیم داد

فردا همه رأی خواهیم داد، حتا شما دوست عزیز!
کد خبر : ۱۱۶۵۶۵

صراط:همان طور که می دانید زمان تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به اتمام رسیده است و این یعنی این که کسی حق ندارد تبلیغ کند. یعنی نه نامزدها حق تبلیغ دارند و نه طرفداران‌شان! یعنی دیگر نه پوستری می‌توان چسباند، نه بروشوری می‌توان پخش کرد و نه سخنرانی می‌توان کرد! یعنی همه باید آماده بشوند برای رأی دادن، چون همه‌ی حرف‌ها زده شده است و مردم در جریان برنامه‌های آقایان قرار گرفته‌اند و تصمیم‌شان را هم گرفته‌اند و الان همه شناسنامه‌ها و کارت‌ملی‌ها را آماده کرده‌اند برای فردا که قرار است حماسه ایجاد کنند. فردا همه رأی خواهیم داد، تا کور شود هر آنکس که نتواند دید.

اینها را گفتم تا عرض کنم که زبانم لال کسی به عنوان حرکت خودجوش کاری نکند. حتا حرکات خودجوش هم خلاف قانون است و نامزدها باید جلوی حرکات خودجوش و یا احتمالا خودنجوش هواداران‌شان را بگیرند. به‌هرحال اگر کار به دور دوم کشید باز هم برای تبلیغ و شور انتخاباتی زمان هست.

البته بهتر از من می‌دانید که فضای کل‌کل در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی به قوت خود باقی است و اشکالی هم ندارد. شما هم می‌توانید با تغییر عکس خود و گذاشتن عکس نامزد مورد علاقه‌تان و یا نوشتن یک مطلب در وبلاگ‌تان دوستان‌تان را ترغیب کنید به نامزد مورد علاقه‌ی شما رأی بدهند.

فردا همه رأی خواهیم داد. حتا شما دوست عزیز!

باقی‌بقای‌تان!

منبع: ایسنا