۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷

سعید جلیلی به فدراسیون فوتبال می آید!

لطفا چند روز دیگر هم صبر کنید! یحتمل آقای جلیلی که توان بسیار بالایی در انجام مذاکرات دارند از این پس وقت باید آزاد بیشتری داشته باشند. با توجه به تبحر ایشان در زمینه مذاکرات، در صورت حضور ایشان در فدراسیون فوتبال، مطمئنا شاهد حضور تیم های برزیل و اسپانیا و ایتالیا در ورزشگاه آزادی خواهیم بود تا با تیم ما بازی تدارکاتی انجام دهند!
کد خبر : ۱۲۲۱۳۸
"صراط علی کفاشیان گفت: "هنوز با کشوری برای بازی تدارکاتی مذاکره نکرده‌ایم."؛ در همین زمینه چند نظریه توسط کارشناسان "ستون طنز عصرایران ورزشی" مطرح می گردد:

نظریه اول: آفرین می گوییم به آقای کفاشیان که هر چند زیاد اهل گوش کردن به حرف پیشکسوت ها در امر فوتبال نبود، اما این روزها ثابت کرده است متحول شده است و به حرف خیلی قدیمی ترها خیلی گوش می دهد!
اصولاً قدیمی ها یک جمله بسیار حکیمانه بدین شرح دارند: "چو فردا شود، فکر فردا کنیم!"، جمله ای که خیلی از مسئولین از آن بهره برده و سرلوحه کارهایشان قرار داده اند! در همین راستا ما هم هر وقت بازی های جام جهانی 2014 آغاز شد فکری به حال نداشتن بازی تدارکاتی یمان می کنیم!

نظریه دوم: شاعر می فرماید:
"من نمی دانم که چرا می گویند؛
بازی تدارکاتی با تیم های طراز اول بهتر از بازی با تیم های درپیت است!
و چرا هیچکس حاضر با بازی تدارکاتی با مالدیو نیست!
تیم مالدیو چه کم از تیم اسپانیا دارد؟!
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید!"
در همین راستا هیچ دلیلی برای بازی تدارکاتی با تیم های درست و حسابی وجود ندارد! تیم، تیم است دیگر! مهم این است که یازده نفر روبروی تیم ما بایستند و با ما بازی تدارکاتی انجام دهند!

نظریه سوم: بازی با تیم ها دسته دهم و یازدهم جهان این حُسن را دارد که با بردهای خفن روبرویشان می توانیم یک عالمه اعتماد به نفس کاذب کسب کنیم و الکی خوشحال باشیم که از گروهمان در جام جهانی صعود می کنیم! (چیزی تو مایه های جام جهانی 2006 آلمان!) ... اصلا با تیم های بزرگ دنیا بازی کنیم که چه بشود؟! ببازیم و حالمان گرفته شود؟!

نظریه چهارم: شوخی می کنید؟! ... بازی تدارکاتی؟! ... تیم فوتبال ما نه تنها به بازی تدارکاتی نیاز ندارد، بلکه دیگر به کی روش هم بی نیاز است! به جای کی روش کافی است تیم ملی چند "کلید" با خودش به برزیل ببرد! مگر والیبال را ندیدید که با استفاده از همین کلیدها "ایتالیا" و "کوبا" و ... را شکست دادند؟! ... البته فقط بایستی مراقب باشند که کلید مربوطه را درست انتخاب کنند تا آنجا بتوانند قفل مربوطه را باز کنند!

نظریه آخر: لطفا چند روز دیگر هم صبر کنید! یحتمل آقای جلیلی که توان بسیار بالایی در انجام مذاکرات دارند از این پس وقت باید آزاد بیشتری داشته باشند. از ایشان می توانید در مذاکرات برای بازی های تدارکاتی بهره ببرید. با توجه به تبحر ایشان در زمینه مذاکرات، در صورت حضور ایشان در فدراسیون فوتبال، مطمئنا شاهد حضور تیم های برزیل و اسپانیا و ایتالیا در ورزشگاه آزادی خواهیم بود تا با تیم ما بازی تدارکاتی انجام دهند!