۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
وزارت اطلاعات درباره ادعای جهانگیری پاسخ دهد؛

آیاوزرای روحانی ازاتهام فتنه 88پاک هستند؟

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جلسه علنی و رسمی عصر دوشنبه مجلس چند ادعای مهم را درباره وزارت اطلاعات و قوه قضاییه مطرح کرد که در صورت اثبات این سخنان باید تعریف جدیدی از فتنه و پاک دستی و امانت داری داشته باشیم.
کد خبر : ۱۲۸۳۶۸
،  صراط سخنان آقای جهانگیری شامل دو محور مهم بود:
1-درباره وزرای کابینه از قوه قضاییه و همه دستگاه های اطلاعاتی استعلام کرده ایم.
2- وزرای معرفی شده پاکترین کارنامه ها را در دستگاه های اطلاعاتی دارند.
در صورت صحت و درستی این سخنان، اولا باید نمایندگان محترم و رسانه ها درباره طرح برخی مطالب و سخنانی که درباره برخی وزرای پیشنهادی، عذر تقصیر به پیشگاه الهی ببرند و ثانیا دستگاه قضایی هم به وظیفه خود درباره نسبت های ناروایی که این سال ها از سوی برخی چهره های سیاسی و رسانه ها به برخی وزرای کابینه داده شده قاطعانه عمل نماید.
ادعاهای معاون اول رئیس جمهور از یک زاویه دیگر اهمیت دارد و آن یک سند مهم تاریخی برای آیندگان خواهد بود. بر اساس گفته های آقای جهانگیری، وزارت اطلاعاتی که در راس آن جناب حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی قرار دارند در پاسخ به استعلام جناب آقای روحانی و دولت یازدهم به صراحت اعلام کرده اند وزرای پیشنهادی همچون جعفر میلی منفرد،محمد علی نجفی، عباس آخوندی،بیژن زنگنه و... هیچ نقشی در فتنه 88 ندارند و در موضوعات دیگر همچون اتهامات اقتصادی ، سیاسی، امنیتی و...دارای پاکترین کارنامه در جمهوری اسلامی ایران هستند.
جناب آقای مصلحی تا عصر پنجشنبه و تا زمانی که مجلس شورای اسلامی به وزیر پیشنهادی اطلاعات جناب حجت الاسلام و المسلمین علوی رای نداده، مسوولیت دستگاه امنیتی کشور را دارند و برای پایان دادن به همه شبهات و مطالبی که درباره وزرای پیشنهادی جناب آقای روحانی به عنوان فصل الخطاب وارد شوند و درباره صحت و سقم سخنان آقای جهانگیری که می تواند محور تصمیم گیری نمایندگان در رای اعتماد دادن به نمایندگان باشد ، نظر نهایی را ارائه نمایند.
منبع: مشرق
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم