۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵

اعتراضات مردمی در مراسم معارفه استاندار

مراسم تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری با حواشی مختلفی از جمله اعتراض مردم نسبت به بیان آمار رفع بیکاری توسط استاندار سابق، در دست داشتن تومار توسط مردم برای جلوگیری از احداث تونل گلاب و... همراه بود.
کد خبر : ۱۴۲۰۳۲
صراط: مراسم تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسمی که از پیش از ظهر امروز دوشنبه تا ظهر با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس، استاندار جدید و سابق و ... به طول کشید در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در محل رحمیته شهرکرد برگزار شد.

مراسم تویع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری با حواشی مختلفی همراه بود.

هنگامی علی اصغر عنابستانی استاندار سابق چهارمحال و بختیاری آمار اشتغال و آمار رفع بیکاری مدیریت خود در استان را در حال بیان بود مردم داخل سالن با شعار  اعتراض خود را نسبت به این آمارها اعلام کردند که در همین حال استاندار سابق گفت این آمار در دولت آقای روحانی اعلام شده است.

وزیر کشور نیز هنگامی که زمان سخنرانیش فرا رسید با اشاره به آمار بیان شده توسط استاندار سابق چهارمحال و بختیاری گفت که به نظر می رسد کار برای استاندار جدید آسان شده است.

 در دست داشتن تومار امضا شده مردم در دستان مردم حضور داشته در سالن برای جلوگیری از احداث تونل گلاب نیز یکی دیگر از حواشی این مراسم بود.

یکی دیگر از حواشی هنگامی بود استاندار جدید خود را بومی و بختیاری معرفی کرد که این اقدام از سوی حضار داخل سالن با دست زدن همراه شد که یک لحظه همه متوجه شدند ماه محرم است و یکباره شروع به بیان صلوات کردند.

منبع: مهر