۰۷ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۷
سردارسلامی:

جدال غرب با ما بر سر غنی سازی نیست

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ظهور مجدد اسلام در عصر حاضر گفت: جدال ما با غرب بر سر چند سانتریفیوژ و کاهش چند درصدی از غنی‌سازی اورانیوم نیست.
کد خبر : ۱۴۶۰۰۰
صراط: سردار حسین سلامی دقایقی پیش در گردهمایی ائمه جماعات، هیئت امنا و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج نواحی مشهد که در محل حسینیه امام خمینی (ره) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: به‌صورت طبیعی مساجد پایگاه‌های توحید و محلی برای ترویج احکام الهی و دین خدای متعالند و محراب مساجد مکان حرب با شیطان است و کسانی که امام و پیشوای اقامه نماز هستند نقش طهارت اخلاقی در جامعه را داشته و در دوری انسان‌ها از فحشا و منکرات تاثیرگذار هستند.

وی افزود: مسئله بسیار مهم درک موقعیت تاریخی و حساس و شاید بی‌نظیر اسلام در عصر جدید بوده که اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد، ما نیازمند این هستیم که یکدیگر را نسبت به خطیر بودن این موقعیت برای بقای اسلام عزیز هشدار دهیم.

در دوره بعثت و ظهور مجدد خورشید اسلام به سر می‌بریم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما در دوره بعثت و ظهور مجدد خورشید اسلام به سر می‌بریم و خورشید اسلام از پس ابرهای تیره صدها سال به درآمده و در حال پرتو افشانی است، همچنان در حال بیدار کردن وجدان‌های خفته است و در حال نفوذ به دنیای دل و تسخیر قلب‌ها و پرتوافشانی در ذهن و بعثت و برانگیختگی مسلمانان برای بازیابی هویت از دست رفته و افزون شده آنان است.

سردار سلامی گفت: این بعثت مشابه بعثت اولیه اسلام بوده که انسان‌ها را بیدار و به توحید فرا خواند، همان اسلامی که با جاهلیت جنگید، دفن دختران را محکوم کرد و دل‌ها را منقلب کرد، به سرعت افق‌های دیدن آسمان بیکران اسلام را در شرق و غرب در هم گرفت و امپراطوری‌های مهم در برابر این مکتب آسمانی ایستادند اما اسلام بالاتر از همه نفوذ خود را به تمامی اقصی‌ نقاط عالم گسترش داد.

جدال غرب با ما بر سر کاهش درصدی از غنی‌سازی نیست

وی تاکید کرد: اسلام در بعثت دوباره خود با شیاطین جدید، با مستکبران قدرتمند و با جاهلیت جدید در ستیز بوده و همه مستکبران عالم دست به دست هم داده‌اند و بسیج شده‌اند، به صورت جدی از تمام قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود در قالب ائتلاف‌های بزرگ و نیرومند و با تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی برای خاموش کردن نور اسلام و جلوگیری از درخشش و تلألو خورشید اسلام هستند چراکه اسلام سازگاری عمیقی با فطرت الهی انسان دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه دعوای غرب با ما بر سر سانتریفیوژ و کاهش درصدی از غنی‌سازی اورانیوم نیست تصریح کرد: باور کنید دعوای غرب با ما بر سر چند سانتریفیوژ نیست، جدال آنها برای کاهش درصدی از غنی‌سازی اورانیوم نبوده بلکه اینها فقط نمادهایی از کینه ژرف و عمیقی است که نسبت به جوهره قدرت ما دارد.

سلامی تاکید کرد: آنها به دنبال هجوم به ریشه‌ها و اساس منبع قدرت ما هستند، منبع اصلی قدرت ما در عصر حاضر اسلام و ولایت است.

منبع: تسنیم