۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۳

علت شهرت ایران در دنیا از زبان نماینده قم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران به علت مقاومت و ایستادگی خود در دنیا زبان زد شده است.
کد خبر : ۱۴۸۹۶۷
صراط:  حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی در اجتماع ائمه جماعات مدارس استان قم که پیش از ظهر امروز در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به سفر دوسال قبل مقام معظم رهبری به قم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سفری که به قم داشتند طی دو جلسه طولانی بر ارتباط بین آموزش و پرورش و حوزه های علمیه تاکید کردند.

وی افزود: باید در حوزه های علمیه افرادی که توانایی برقرار کردن ارتباط با نسل جوان را دارند تربیت شوند تا فکر و کار دانش آموزان از همان ابتدا رنگ الاهی بگیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در آن دیدار حتی به بازی های کودکان و اسباب بازی‌های مختلف نیز اشاره کردند و فرمودند که در این دوران دشمن برنامه های فراوانی برای نسل نوجوان و جوان دارد.

وی تصریح کرد: اگر در سنین کودکی باور و اعتقاد به خداوند شکل بگیرد دیگر دشمنان نمی توانند در عرصه دانشگاه مشکلی برای جوانان ما ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی تاکید کرد: اگر شما ائمه جماعات مدارس بتوانید در فعالیت‌های خود فقط چند نفر را تحت تاثیر قرار بدهید آن عده می‌توانند کشور را اداره کنند و شهید رجایی نمونه بارزی بر این ادعا است.

وی با بیان اینکه امروز خواب‌هایی برای انقلاب ما دیده شده است، ابراز کرد: می دانیم که دشمن برای آموزش و پرورش ما نقشه هایی را در نظر دارد و به همین دلیل باید با تمام قدرت به کار فرهنگی خود ادامه دهیم تا این ابرهای تیره و تار به حرکت درآیند.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: مگر امام(ره) در این مسیری که تا پیروزی انقلاب طی کرد کم سختی و مرارت دید و به همین دلیل است که اگر کسی بخواهد بگوید که من مدافع دین هستم باید این گونه باشد و باید توجه داشت که در دنیا همواره مبارزه با باطل سختی‌های خود را دارد اما نباید از قدرت مبارزه کم شود.

وی با اشاره به شرایط حساس تر قم در بحث آموزش و پروش، نسبت به سایر تقاط کشور، بیان کرد: در قم حساسیت بیشتری نسبت به آموزش و پرورش وجود دارد و شما عزیزان که در مدارس به عنوان امام جماعت فعالیت می کنید باید بدانید که باید تمام توان خود رابه منظور تربیت این امانات الاهی بگذارید تا در شرایط جهان امروز بتوانند نجات پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی تصریح کرد: امروز کشور جمهوری اسلامی ایران به علت مقاومت و ایستادگی خود در دنیا زبان زد شده است.
منبع: تسنیم