۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶

یکروزه حق رای می گیرند

نایب‌رئیس سابق بانوان فدراسیون تکواندو گفت: طی چند روز آینده قرار است دبیر و نایب‌رئیس بانوان معرفی شوند و هر تصمیمی که گرفته شود برای من قابل احترام است.
کد خبر : ۱۵۴۰۳۶

صراط: مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون تکواندو در حالی روز (چهارشنبه) هفته گذشته در محل سالن همایش‌های آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان از 39 رأی، پولادگر با کسب 34 رأی برای 4 سال دیگر رئیس فدراسیون تکواندو شد. البته دبیر و نایب رئیس بانوان تا به امروز انتخاب نشده‌اند. زهرا سروی پیش از این به عنوان نایب رئیس بانوان فعالیت می‌کرد.  

زهرا سروی در مورد اینکه آیا زمان انتخاب نایب رئیس بانوان مشخص شده است یا خیر، گفت: امروز رسما اولین روز کاری پولادگر پس از انتخاب شدن مجدد وی به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو است. با توجه به اینکه قرار بود دبیر و نایب رئیس بانوان همزمان انتخاب شوند، فکر می‌کنم طی چند روز آینده رئیس فدراسیون در مورد این موضوع تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی افزود: البته هر تصمیمی گرفته شود برای من قابل احترام است؛ چرا که رئیس فدراسیون تصمیم ‌گیرنده نهایی است و من هم تابع تصمیم او هستم. در حال حاضر با بنده صحبتی نشده، اما در صحبت‌هایی که با پولادگر داشتم استنباطم این است که آنها نیز تمایل به ادامه همکاری با من دارند.

نایب رئیس سابق بانوان فدراسیون تکواندو در پاسخ به این سؤال که چرا در مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو حق رأی نداشتید، گفت: زمانی که به عنوان نایب رئیس بانوان انتخاب شدم تقریباً اواسط دوره 4 ساله ریاست پولادگر بود. رئیس فدراسیون هم ابلاغ من را تا پایان رسمی حضور خودشان می‌توانستند اعلام کنند و 21 آذر همزمان با اینکه زمان ریاست وی به پایان رسید من هم ابلاغم دوباره تمام شد. خیلی عجیب است که هیچ صحبتی در مورد این موضوع نشده بود و روز مجمع به من اعلام کردند که حق رأی ندارم.

منبع: فارس