۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۵
عضو فراکسیون اصولگرایان

امثال رضاخاتمی تنها می‌توانند با مردودین فتنه اتحاد کنند

اصولگریان با تمام سلایقی که دارند در مقابل اصلاح‌طلبان متحد هستند و در آینده متحد‌تر از گذشته خواهند شد، گفت: امثال رضاخاتمی تنها می‌توانند با مردودین فتنه اتحاد کنند.
کد خبر : ۱۵۹۵۴۴
صراط:  حسینیان، عضو فراکسیون اصولگرایان با تاکید بر اینکه اصولگریان با تمام سلایقی که دارند در مقابل اصلاح‌طلبان متحد هستند و در آینده متحد‌تر از گذشته خواهند شد، گفت: امثال رضاخاتمی تنها می‌توانند با مردودین فتنه اتحاد کنند.

روح الله حسینیان نماینده مردم تهران درباره تلاش اصلاح طلبان برای ایجاد شکاف در جبهه اصولگرایان و همراه کردن آنان در رقابت های انتخاباتی آینده گفت: اشخاصی که چنین مسائلی را در برخی رسانه ها مطرح کرده اند از جمله محمدرضا خاتمی دارای سوابق روشنی در عرصه سیاسی کشور هستند.

وی افزود: این افراد در جریان فتنه سال ۸۸ هر زهری که توانسته‌اند به نظام ریخته‌اند و تلاش خود برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند.

این نماینده عضو فراکسیون اصولگرایان ادامه داد: از این چنین کسانی که بحث اجماع اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را دنبال می‌کنند، به طور حتم در پیشنهادات خود صادق نیستند و تعریف آن ها از اصولگرا نیز مختصر خود آنان است.

حسینیان با تاکید بر اینکه اصولگرایان با تمام سلایقی که دارند در مقابل اصلاح‌طلبان متحد هستند و در آینده متحد‌تر از گذشته خواهند شد، گفت: به نظرم حتی درصورت مطرح شدن چنین مساله تنها مردودین فتنه سال ۸۸ به دنبال اتحاد با اصلاح طلبان خواهد بود.
منبع: فارس
برچسب ها: فتنه88 اجماع صراط