۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹

کروز آمریکا در آرزوی ساحل کیش

مدیر عامل یک آژانس مسافرتی فعال در لس آنجلس گفت: مدیر کشتی غول پیکر کروز آمریکا در اندیشه پهلوگیری یک روزه در ساحل جزیره کیش در تابستان سال آینده است.
کد خبر : ۱۶۰۶۵۳
صراط: حسام الدین مشتاقیان روز چهارشنبه در کیش افزود: در تماس بر قرار شده با مدیر این کشتی، اعلام کردند که علاقه مندند توقفی در جزیره کیش داشته باشند.

این ایرانی مقیم آمریکا اظهار کرد: این کشتی غول پیکر آمریکایی قرار است در نخستین سفر خود به منطقه، در عمان پهلو گیرد و این تمایل وجود دارد که قبل از توقف در بحرین، یک روز در جزیره کیش باشد.

مدیرعامل آژانس مسافرتی آرتمیس لس آنجلس آمریکا گفت: قرار است نماینده کشتیرانی ایالات متحده یا نماینده ای از کروز لاین در آینده نزدیک برای رایزنی و فراهم کردن زمینه سفر مسافران ˈسطح بالایˈ آمریکایی به کشورمان سفر کند.

مشتاقیان افزود: حدود هفت سال پیش یک کشتی آمریکایی در جزیره کیش پهلو گرفت که بازتاب خیلی خوبی داشت و فراهم کردن زمینه سفر این کشتی در تابستان سال آینده می تواند فرصت بسیار خوبی برای معرفی ایران و جزیره کیش باشد.

این ایرانی مقیم آمریکا گفت: بر این باوریم که گردشگران آمریکایی استقبال بهتری از سفر به کیش نسبت به عمان و بحرین خواهند داشت.



** استادان دانشگاه های آمریکا مشتاق سفر به ایران

مدیرعامل این آژانس مسافرتی فعال در آمریکا که از شرکت کنندگان در هفتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته در جزیره کیش است، با اشاره به سفر نخستین گروه از ایرانیان مقیم ایالات متحده به کشورمان در دو ماه گذشته گفت: این آژانس مسافرتی با توجه به علاقه مندی استادان دانشگاه های دلفی، استنفورد و هاروارد آمریکا برای سفر به ایران در حال برنامه ریزی و هماهنگی در این زمینه است.

مشتاقیان با یادآوری این که پویانمایی سه بعدی تخت جمشید حاصل یک سال تلاش استادان دانشگاه استنفورد آمریکا است، گفت: آنها آرزوی سفر به ایران را دارند و تعداد مشتاقان سفر به حدی است که باید برای سفر آنها زمان بندی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که سفر این گروه از استادان دانشگاه در سال جاری میلادی محقق شود.

این ایرانی مقیم آمریکا تاکید کرد که سیاست های دولت آقای روحانی در بازهای درهای ورود گردشگران تاثیر فوق العاده زیادی داشته است و مشکلات و موانعی که می توانست سال ها حل آنها طول بکشد انتظار می رود که به سرعت رفع شود چرا که غرب، گفتمان آقای روحانی را پذیرفته است.

نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته و نخستین نمایشگاه صنایع دستی کیش تا روز جمعه یازدهم بهمن ماه از ساعت 17 تا 23 در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش پذیرای بازدید کنندگان است
منبع: ایرنا