۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۸

انتقاد دو نماینده از رقص مختلط

نماینده مردم تهران به وزیر فرهنگ در خصوص میدان دادن به هنرپیشه‌هایی که سوابق خوبی در سینما ندارند، تذکر داد.
کد خبر : ۱۶۱۰۲۹
صراط:  ضرغام صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی بعد از ظهر امروز تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

متن بخشی از این تذکرات بدین شرح است:

احمدی لاشکی، حسینی و محجوب به وزیر اقتصاد و امور دارایی در خصوص عدم نظارت و ایفای وظایف سازمان بورس و اوراق بهادار در توزیع سود تقسیمی به سهامداران خود در موعد مقرر.

قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تسریع در توزیع عادلانه نهاده‌های دامی با ارز مرجع و به وزیر علوم در مورد رسیدگی به تغذیه دانشجویان در سلف‌های دانشجویی و خوابگاه‌ها.

رسایی نماینده تهران به رئیس جمهور در خصوص فضای غیراخلاقی حاکم بر برخی از هتل‌ها و تورهای گردشگری و طبیعت‌گردی و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص برگزاری کلاس‌های رقص به صورت مختلط و همچنین میدان دادن به هنرپیشه‌هایی که سوابق خوبی در سینما ندارند و تجلیل از هنرپیشه‌های مبتذل دوران طاغوت در جشنواره فیلم فجر از زبان آنها.

جعفری نماینده بجنورد، به وزیر اقتصاد و امور دارایی در مورد علت عدم توجه جدی در اصلاح و اجرایی شدن قانون عملیات بانکی بدون ربا.

کریمی قدوسی نماینده مشهد به وزیر امور خارجه در خصوص نظارت بیشتر بر جذب اساتید و دانشجویان دانشکده وزارت امور خارجه و تلاش برای تربیت نیروهای انقلابی، متعهد و متخصص در این دانشگاه.

رضایی، اکبریان و کولیوند به وزیر کشور دستور برخورد جدی با باندهای جدید زورگیری در شهرهای بزرگ.

بشیری و موسوی به وزیر امور خارجه، پاسخ مناسب از طریق مجامع بین‌المللی به لفاظی‌های ماجراجویانه دولتمردان آمریکایی.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزرای جهاد کشاورزی و صنعت علت واردات 3 برابر نیاز داخل کشور از هندوستان و همچنین علت انجام عمل شرم‌آور قرار گرفتن برنج هندی به جای برنج ایرانی در سبد کالایی.

لاهوتی نماینده لنگرود به رئیس جمهور درباره استفاده از برنج داخلی در سبد کالا.

مقیمی نماینده بهشهر به رئیس جمهور در مورد استفاده از برنج داخلی در سبد کالا.

زاهدی نماینده کرمان به رئیس جمهور در خصوص اینکه متاسفانه اخیرا سبد کالایی توزیع شده شامل کارگران شرکتی و قراردادی نشده است در حالی که اینها از اقشار مستضعف هستند.

منبع: تسنیم