۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲

بازی ۹خرداد در تهران است یا اتریش؟+عکس

دیدار خداحافظی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل یک تیم آفریقایی پیش از عزیمت به برزیل در ایران پابرجا خواهد بود.
کد خبر : ۱۶۴۹۷۹
صراط: در مورد دیدار ایران و آنگولا صحبت‌های ضدونقیضی شنیده می‌شود. از یک سو در حالی که پیش از این مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال از برگزاری دیدار ایران و آنگولا در اتریش خبر داده بود، امروز نیز روزنامه آبولای پرتغال تاریخ برگزاری این دیدار را روز سی‌ام می 2014 (9 خرداد 1393) در اتریش اعلام کرد.

با این وجود در برنامه قبلی تیم ملی فوتبال این روز به عنوان زمان برگزاری بازی خداحافظی تیم ملی در تهران اعلام شده بود. قرار بود این دیدار برابر آفریقای جنوبی برگزار شود اما گویا این تیم برای حضور در تهران درخواست مالی را مطرح کرده و این موضوع مورد موافقت فدراسیون قرار نگرفته است. از آنگولا به عنوان گزینه جایگزین تیم آفریقای جنوبی یاد می‌شود.

در همین حال امیرحسین حسینی، روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: روز 9 خرداد تیم ملی فوتبال در ایران است و به طور قطع بازی خداحافظی شاگردان کی‌روش پیش از عزیمت به برزیل برگزار خواهد شد.

با این وجود خبرگزاری «ANGOP»، خبرگزاری رسمی آنگولا به نقل از پدرو نتو، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور نوشت تیم ملی آنگولا در تاریخ 30 مِی 2014 (9 خرداد 1393) در دیداری دوستانه در اتریش به مصاف ایران می‌رود. این بازی به این خاطر در اروپا برگزار خواهد شد تا آن دسته از بازیکنان آنگولا که در قاره اروپا بازی می‌کنند راحت‌تر این تیم را همراهی کنند.

به نظر می رسد زمان و محل دقیق این دیدار تنها در روز شنبه که کی روش و مهدی نبی از سفر برزیل بازگشته و در تهران خواهند بود روشن می شود.


منبع: تسنیم