۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۷

محور زنجان - طارم بسته شد

کد خبر : ۱۶۹۰۶
رييس پليس راه استان زنجان از بسته شدن محور زنجان - طارم به دليل کولاک شديد خبر داد و گفت: با آغاز بارش‌ها از روز گذشته، تردد در محورهاي استان به کندي انجام شد.

سرهنگ عبدالعلي رشتياني در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين‌که بارش‌هاي روز گذشته باعث بسته شدن محورهاي زنجان - دندي، زنجان - ميانه، زنجان - طارم و اتوبان زنجان - تبريز شده بود، توضيح داد: همه محورها به جز محور زنجان - طارم در ساعت 7 صبح امروز با تلاش راهداران استان باز شده است.

وي با تأکيد بر اين‌که به علت بارش برف و برودت هوا جاده‌هاي استان لغزنده است، افزود: با وجود بازشدن راه‌ها در حال حاضر تردد خودروها در محورهاي استان به کندي صورت مي گيرد.

رشتياني از بازبودن اتوبان زنجان - قزوين خبر داد و تصريح کرد: از کيلومتر 50 به بعد در اين اتوبان شاهد کولاک مقطعي هستيم و در حال حاضر نيز تردد زيادي دراين محور صورت مي گيرد لذا اميدواريم رانندگان با تجهيزات کامل در محورهاي مواصلاتي استان تردد کنند.

اين مقام مسوول خاطرنشان کرد: بارش برف از صبح امورز قطع شده، اما به دليل سردي هوا، اکثر محورها لغزنده است که رانندگان بايد تمام جوانب احتياط را به هنگام تردد دراين محورها رعايت کنند.
برچسب ها: بارش زنجان