۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶

دخالت‌ بان‌کی‌مون نتیجه بی‌تدبیری دولت است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه اظهارات بان کی‌مون نتیجه بی‌تدبیری دولت است، گفت: مسئولین باید یکبار برای همیشه پاسخ قاطعی به دخالت ها بدهند.
کد خبر : ۱۶۹۴۳۷
صراط:حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان و انتقاد روز گذشته بان کی‌مون دبیرکل سازمان ملل درخصوص عملکرد رئیس جمهوری پس از انتخابات، اظهار داشت: بان کی‌مون با دخالت آشکار در امور داخلی ایران، از اینکه روحانی به وعده‌های انتخاباتی خود مبنی بر آزادی بیان عمل نکرده است انتقاد کرده است که این اقدام نشان می‌دهد اقدامات خصمانه غرب علیه ایران پایان ناپذیر است.

وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اگر مسئله هسته ای نیز حل بشود غربی‌ها بهانه‌های دیگری را مطرح می کنند، افزود: رهبری انقلاب به جزئیات تمامی این اتفاقات که هم اکنون رخ می‌دهد، اشاره فرموده اند و تمام هشدارهای لازم را از قبل اعلام کرده اند، امروز آن ها پس از مسئله حقوق بشر به سراغ توان نظامی و موشکی ایران در کنار حمایت از سوریه و فلسطین خواهند رفت و این اتفاقات کاملا خوی شیطانی دشمن را نشان می دهد.

روانبخش با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه سیاست خارجی کشور کاملا منفعلانه است، تصریح کرد: اگر نسبت به اقدامات هیات پارلمانی اتحادیه اروپا به تهران که در آن سفر فتنه انگیزی کردند واکنش مناسبی داده می‌شد امروز آن ها دایره دخالت های خود را تا این حد گسترده نمی‌کردند.

وی ادامه داد: در اصل دخالت هایی که در امور داخلی کشورمان از سوی آمریکا و اروپا صورت می گیرد حاصل بی‌تدبیری‌ها و برخورد ضعیف دستگاه سیاست خارجی است و لازم است مسئولین یکبار برای همیشه، موضع قاطعی در برابر این گستاخی‌ها اتخاذ کنند چون دشمنان انقلاب به دنبال افزایش فشار به ملت ایران هستند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پایان با محکوم کردن اظهارات دخالت آمیز دبیرکل سازمان ملل، خاطرنشان کرد: بهتر است این شخص به سراغ جنایت های آمریکا و اسرائیل برود و به قتل عام مسلمانان در آفریقای مرکزی بپردازد و برای دنیا ژست دموکراسی نگیرد.

منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم