۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶

تغییر محسوس دما از دوشنبه

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دوشنبه در قالب مناطق کشور شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود که این موضوع در سواحل شمالی محسوس‌تر خواهد بود.
کد خبر : ۱۶۹۹۰۴
صراط:فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور،اظهارداشت: طی 24 ساعت آینده در قالب مناطق کشور بارش باران و وزش باد همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و برای مناطق مرتفع نیز بارش برف خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه شدت بارش باران امروز در دامنه‌های مرکزی زاگرس  و شرق و جنوب شرق کشور بیشتر خواهد بود و همچنین در شمال غرب و سواحل خزر نیز شاهد بارش پراکنده باران هستیم، ادامه داد: امروز برای شرق و جنوب شرق وزش باد پیش‌بینی شده است.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از اوایل فردا در نیمه غربی بارش باران قطع می‌شود و سامانه بارشی در قسمت شرقی کشور فعال خواهد شد و از مرز شرقی کشور خارج می‌شود. دوشنبه در قالب مناطق کشور شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود که این موضوع در سواحل شمالی محسوس‌تر خواهد بود. همچنین در این روز شمال غرب بارش باران خواهد داشت.

گودرزی در خصوص هوای تهران عنوان کرد: امروز در برخی ساعات بارش پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و برای فردا نیز باراش باران نخواهیم داشت و آسمان پایتخت نیمه ابری همراه با وزش باد است که امروز حداکثر دما 12 و برای فردا صبح حدالقل دما 5 درجه سانتی‌گراد خواهد شد.

وی افزود: امروز و فردا هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد ولی در روز‌های آینده آلودگی هوا نیز مجدد در تهران حاکم خواهد شد.


منبع: تسنیم