۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸

جایگزین افراطی فتح‌الله‌زاده کیست؟+سوابق

"علی تاجرنیا" جایگزین احتمالی فتح الله زاده در باشگاه استقلال از عناصر ساختار شکن حزب منحله مشارکت است که در جمع متحصنان مجلس ششم حضوری فعالی داشته است.
کد خبر : ۱۷۵۴۱۸
صراط: برخی رسانه ها از جدی شدن تغییر فتح الله زاده به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال و جایگزین شدن احتمالی، "علی تاجرنیا" از محکومان فتنه 88 به جای وی خبر می دهند که در ذیل مروری گذرا بر سوابق این عنصر ساختار شکن خواهیم داشت.

** تاجرنیا؛ ورود به حزب منحله در بدو جوانی

"علی تاجرنیا" متولد 1348 و دانش‌آموخته دندان پزشکی عمومی از دانشگاه تبریز و فارغ التحصیل تخصص پروتزهای دندانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که در بدو جوانی به عضویت در حزب منحله مشارکت درآمد و توانست خیلی زود به عضویت در مرکزیت این حزب افراطی اصلاح طلب درآید.


تاجرنیا در جریان دادگاه متهمان کودتای مخملی

وی که همزمان با عضویت در مرکزیت حزب منحله مشارکت با شماری دیگر از هم مسلکان خود نظیر شکوری راد، ظفرقندی، یدالله اسلامی، مهدی خرعلی و ... در مرکزیت تشکل غیر صنفی، اصلاح طلب و کاملا سیاسی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران حضور دارد، در ششمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشهد پا به خانه ملت نهاد.

** پیگیری اغراض سیاسی در پوشش فراکسیون دانشجویی

"تاجرنیا" که سابقه عضویت در شورای عمومی و مرکزی دفتر تحکیم وحدت را دارد از فرصت ورود به مجلس ششم نهایت استفاده سیاسی را کرد و با تشکیل فراکسیون به اصطلاح دانشجویی به همراه شماری از اصلاح طلبان تندرو نظیر فاطمه حقیقت جو و علی اکبر موسوی خوئینی-که هم اکنون به آمریکا پناهنده شده اند- به جای پیگری مطالبات صنفی و قانونی دانشجویان در خانه ملت، پیگیر اغراض سیاسی طیف متبوعش شد.

تاجرنیا جزو متحصنان تندروی مجلس ششم است

تحرکات افراطی علی تاجرنیا زمانی به اوج می رسد که وی به همراه ۱۳۹ نفر از نمایندگان هم کیش خود در مجلس ششم- که نفرات اصلی آنها غالبا از اعضای مرکزیت احزاب منحله مشارکت و مجاهدین(انقلاب) بودند- در پروژه ضد امنیتی تحصن علیه نظارت استصوابی شورای نگهبان قانون اساسی شرکت و به همراه دوستانش مردم را دعوت به تحریم انتخابات مجلس هفتم کردند.

این چهره افراطی اصلاح طلب و محکوم فتنه ۸۸ پیش از تحصن در مجلس ششم در نامه ای موهن و هتاکانه به همراه ۱۲۷ تن دیگر در سال ۸۱ به رهبر معظم انقلاب خواستار نوشیدن جام زهر توسط ایشان در موضوع هسته ای شدند.

چهره های ساختارشکن اصلاح طلب در بخش هایی از این نامه موهن که محتوایی جز وادادگی به بیرون و اهانت به درون نظام چیز دیگری نداشت، خطاب به رهبر انقلاب نوشته بودند:"اگر جام زهری باید نوشید قبل از آنکه کیان نظام و مهمتر از آن، استقلال و تمامیت ارضی کشور در مخاطره قرار گیرد باید نوشیده شود".

تاجرنیا مدعی است دکتر روحانی اعتقادی به 9 دی ندارد!
در جریان انتخابات با شکوه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تاجرنیا که رئیس منطقه تهران حزب منحله مشارکت بود به عضویت در کمیته براندازی صیانت از آرا ستاد میرحسین موسوی درآمد و نقش جدی را در پروژه از پیش طراحی شده تقلب بازی کرد که بر همین اساس دستگیر و در دادگاه به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور و نیز تبلیغ علیه نظام به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شد. وی در آذرماه ۱۳۸۹ از زندان آزاد شد.

** روحانی به 9 دی اعتقادی ندارد!

این عنصر افراطی اصلاح طلب در جریان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری حامی دکتر روحانی شد و چندی پیش، پس از موضع گیری صریح دکتر روحانی در حمایت از 9 دی در گفت وگو با یک سایت اصلاح طلب مدعی شده بود که رئیس جمهور اعتقادی به 9دی ندارد.

تاجرنیا اخیرا در گفت وگو با خبرگزاری دولتی ایسنا گفته بود که هنوز هم بر اعتقادات خودم هستم و فکر می‌کنم باشگاه استقلال نیاز به دگرگونی ساختاری، مدیریتی و نگرشی دارد.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا سناریوی برخی افراطی ها برای ریاست یک عنصر ساختار شکن سیاسی بر یکی از مهم ترین باشگاه های ورزشی کشور عملی می شود یا خیر؟
نظرات بینندگان
جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۱
مرگ بر منافقین وطن فروش.