۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

انصاری‌فرد: سه روز است یک جوراب می‌‌پوشیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مانند دیگر بازیکنان از کیفیت البسه تیم ملی انتقاد کرد.
کد خبر : ۱۷۷۳۸۴
صراط: کریم انصاری‌فرد پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران درباره شرایط ملی پوشان گفت: بعد از اردوی خوبی که در آفریقای جنوبی پشت سر گذاشتیم چند روزی را در تهران تمرین کردیم و حالا آماده اردوی اتریش و سپس اعزام به برزیل هستیم.

وی ادامه داد: از وضعیت‌مان در اردوی آفریقای جنوبی راضی بودیم چون در آن کشور چند بازی دوستانه خوب انجام دادیم و بیشتر روی کارهای بدنی کار کردیم که می‌توانیم بهره آن را در جام جهانی ببینیم.

مهاجم تیم ملی ضمن بیان این مسئله که کی‌روش باید در مورد حریفان تدارکاتی توضیح بدهد تأکید کرد: تیم‌هایی که ما مقابل آنها در آفریقا قرار گرفتیم بسیار شبیه نیجریه بودند و قطعا در بازی‌های دوستانه آینده هم می‌توانیم به آن سطح دلخواه‌مان نزدیک شویم.

انصاری فرد درباره کیفیت البسه تیم ملی عنوان کرد: سه روز است که یک جوراب می‌پوشیم که اصلا خوب نیست. واقعا این لباس‌ها کوچک می‌شود اما کسی به حرف ما گوش نمی‌دهد و وقتی هم انتقادی می‌کنیم مسئولان علیه ما هجمه راه می‌اندازند و می‌گویند از جای دیگر تغذیه می‌شویم اما واقعا لباس‌های فعلی در شأن و شخصیت تیم ملی نیست.

وی در واکنش به صحبت نبی مبنی براینکه لباس‌ها کوچک نشده و بازیکنان رشد کرده‌اند خاطرنشان کرد: در یک ماه که نمی‌توانیم به این اندازه رشد کنیم.

انصاری فرد در مورد اینکه بعضی ها اعتقاد دارند بازیکنان با حمایت کی‌روش علیه لباس تیم ملی مصاحبه می کنند گفت: کی‌روش هیچ وقت این حرف ها را نمی‌زند و وارد این مسائل نمی‌شود ولی واقعا لباس‌ها مشکل دارد. الان جوراب‌ها کوچک است و قلم‌بند ما در آن قرار نمی‌گیرد. شما می‌توانید همین الان ببینید که کیفیت جوراب‌ها به چه صورت است. لباس‌ها را هم که ایکس لارژ تحویل می‌دهند اما دو روز بعد دو سایز کوچکتر می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برای موفقیت در جام جهانی اعتماد به نفس دارند تأکید کرد: طبیعتا اینطور است در اردوی اتریش هم بازیکنان لژیونر به ما اضافه می‌شوند که همین مسئله می‌تواند باعث شود تمرینات خوبی را برگزار کنیم و بازی‌های دوستانه موفقی داشته باشیم و در نهایت در جام جهانی سربلند شویم.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۰
واقعا چه ناراحت کننده !چه فقری!سه روز یک جوراب!دل لدم میگیرد وبه درد میاید از اینهمه فشاری که تحمل میکنید!
مابیچاره ها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۰
بنده خدا، شوهر بیچاره من کلا با سالی 5 تا جوراب سر میکنه.