۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰

تثبیت نایب قهرمانی آزادکاران ایران

نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان مسجل شد.
کد خبر : ۱۸۸۳۶۷
صراط: روز دوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از عصر امروز با مسابقات 5 وزن دوم در شهر هومنه اسلواکی آغاز شده است که نمایندگان کشورمان در اوزان 54، 63، 76 و 100 کیلوگرم با پیروزی مقابل حریفانشان در گروه شانس مجدد با حضور در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز مبارزه خواهند کرد. عرفان آئینی هم در فینال وزن 46 کیلوگرم برای مدال طلا مبارزه خواهد کرد.

آزادکاران نوجوان کشورمان در روز نخست موفق به کسب یک مدال طلا و 2 برنز و 28 امتیاز شدند و بعد از تیم‌های روسیه و آذربایجان (به ترتیب با 37 و 34 امتیاز) در رده سوم قرار گرفتند. با توجه به نتایج کسب شده توسط کشتی‌گیران کشورمان در روز دوم، اگر حداقل امتیازات مسابقات روز دوم را برای آزادکاران نوجوانان در نظر بگیرم، تیم ایران در روز دوم حداقل صاحب 33 امتیاز خواهد شد که با احتساب 28 امتیاز روز نخست با حداقل 61 امتیاز نایب قهرمانی ایران مسجل است.

کشتی‌گیران آذربایجان رقیب ایران برای نایب قهرمانی در روز دوم عملکرد ضعیفی داشتند به طوری‌که تنها در فینال یک وزن حضور دارند. با توجه به نتایج بدست آمده به نظر می‌ر‌سد روسیه قهرمان زودهنگام رقابت‌ها باشد.
منبع: فارس