۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷

8 سال از اهداف چشم‌انداز عقبیم!

رئیس دبیرخانه دائمی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید تلاش شود تا عقب‌افتادگی که در سند چشم‌انداز صورت گرفته جبران شود.
کد خبر : ۲۰۴۸۰۴
صراط: محمد ابراهیم مداحی شامگاه یکشنبه در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر هشت سال از چشم‌انداز سند 20 ساله عقب هستیم.

وی افزود: برای رسیدن به این سند با بازدید از استان‌ها و در تعیین سند چشم‌انداز استان‌ها تلاش می‌شود تا این عقب‌افتادگی‌ها برطرف شود.

رئیس کمیسون چشم‌انداز و امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: عدم رضایت از سیاست‌های اصل 44 این است که چون به نقطه نظر درستی نرسیده‌ایم.

مداحی بیان کرد: 27 استان را در سه گروه الف، ب وج قرار دادیم تا استان‌هایی که فرصت‌های پردازش در آن صورت نگرفته بررسی شود.

وی افزود: 60 درصد اقتصاد کشور در شش استان است  و در 24 استان دیگر امر اقتصادی کمتر صورت می‌گیرد که هدف این است که در وضعیت استان قرار گرفته و آن را در سند چشم‌انداز به کار ببریم.

رئیس دبیرخانه دائمی سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی مجمع تشخیص مصلحت نظام به فرمایش مقام معظم رهبری که تولید ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است اشاره کرد و افزود: اگر دولت می‌خواهد از رکود خارج شود باید بخش تولید را حمایت کند.

منبع: تسنیم