۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

مجلس از بنزین وارداتی تفحص می‌کند

اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در یکی از جلسات هفته آینده خود تحقیق و تفحصی با موضوع بنزین‌های وارداتی را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.
کد خبر : ۲۰۶۲۶۷
صراط: اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در یکی از جلسات هفته آینده خود تحقیق و تفحصی با موضوع بنزین‌های وارداتی را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

کمیسیون انرژی مجلس تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نفت و سازمان های مرتبط از جمله سازمان محیط زیست و سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص بنزین وارداتی یورو 4 و مسائل مربوط به تولید بنزین را با حضور مسئولان وزارت نفت، روسای سازمان های محیط زیست و استاندارد، دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌ها و نمایندگان متقاضی در این تحقیق و تفحص را بررسی می‌کند.

بررسی لایحه یک شوری اصلاح قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا با حضور مسوولین سازمان محیط زیست، وزارتخانه‌های نفت، نیرو،‌ بهداشت،‌ کشاورزی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس از دیگر دستور کارهای جلسه هفته آینده کمیسیون انرژی خواهد بود.

اعضای کمیسیون انرژی مجلس همچنین بررسی طرح یک فوریتی افزایش جمعیت بهره‌مند روستایی کشور از آب شرب را با حضور مسوولان و کارشناسان وزارت‌خانه‌های نیرو،‌ کشاورزی، اقتصاد، معاونت برنامه ریزی، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌ها در دستور کار جلسه هفته آینده خود دارند.

کارگروه استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر این کمیسیون نیز در هفته آینده در جلسه‌ای موضوع اجرایی کردن سیاست‌های کلی علم و فناوری در خصوص استفاده از انرژی های تجدیدپذیر را با حضور مسئولان مربوطه مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

منبع: ایسنا