۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

بنزین وارداتی هم به ابتکار کمک نکرد!

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای به معصومه ابتکار نوشت: با نگاه به آسمانی که مملو از غبار و ذرات آلاینده است به راحتی می‌توان متوجه شد که بنزین وارداتی هم نتوانسته به کمک سازمان محیط‌زیست بیاید.
کد خبر : ۲۰۸۳۶۶
صراط: جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه‌ای به معصومه ابتکار نوشت: با نگاه به آسمانی که مملو از غبار و ذرات آلاینده است به راحتی می‌توان متوجه شد که بنزین وارداتی هم نتوانسته به کمک سازمان محیط‌زیست بیاید.

نامه جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی خطاب به معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست به شرح زیر منتشر شد:
 
ریاست محترم سازمان حفاظت محیط زیست

سلام
 
قبل از آنکه وارد متن اصلی نامه بشویم بهتر است به این موضوع اشاره شود که سال‌های متمادی‌ست که مردم کشور سرکارعالی را یک چهره کاملا سیاسی و متعلق به جریان اصلاح‌طلب می‌دانند، اما اینکه اطرافیان و همکاران شما سعی دارند این بخش از کارنامه سیاسیتان را پنهان کنند و شما را فردی غیرجناحی جلوه دهند جای تامل دارد.
 
بانوی محترم محیط زیست!
 
این مقدمه به خاطر آن است که یقینا یک چهره سیاسی در عملکرد خود نمی‌تواند جانب سیاست را در نظر نگیرد و حتما درصد بالایی از تصمیماتش تداخل با تفکرات سیاسی و جناحیش دارد، لذا بهتر بود دولت از وجود جنابعالی در راس یک دستگاه سیاسی بهره‌مند می‌شد تا یک سازمان حساس، کارا و پرکاربردی مثل سازمان حفاظت محیط زیست.
 
در بدو ورودتان به این سازمان در دولت یازدهم این دستگاه غیرسیاسی و غیرجناحی دستخوش مواضع سیاسی و جناحی شما و اطرافیانتان قرار گرفت و امنیت روانی جامعه به  انحای مختلف تحت الشعاع اعلام نظرهای این سازمان واقع شد.
 
اما آنچه بیش از پیش ذهن جامعه را درگیر کرد اظهار نظر در خصوص بی‌کیفیت بودن بنزین تولید داخل و جایگزین کردن بنزیت یورو4 به جای آن است. این مواضع سیاسی و بدون تامل دستمایه‌ای شد برای تشویش اذهان عمومی و تخریب دولت گذشته و متاسفانه جسم و روان مردم آغشته به آلاینده‌های سیاسی و جناحی شما شد.
 
اما با نگاه به آسمانی که مملو از غبار و ذرات آلاینده است به راحتی می‌توان متوجه شد بنزین وارداتی هم نتوانسته به کمک سازمان محیط‌زیست بیاید و همچنان شهروندان از آلودگی هوا گلایه داشته و این پرسش را از مدیران سازمان محیط‌زیست دارند که هم‌اکنون که سنگ‌محک وارونگی دما، کیفیت بنزین‌های وارداتی را نیز مشخص کرده است چه توجیهی برای ادعاهای گذشته خود مبنی بر آلودگی بنزین داخلی و واردات بنزین خارجی و به تبع آن خروج مقادیر قابل‌توجهی ارز از کشور وجود دارد؟
 
لذا با توجه به اینکه تاثیرات آلودگی محیط زیست تاثیرات بلند مدت در زندگی مردم کشور دارد پیشنهاد میشود به جای آنکه زندگی مردم را آغشته به آلودگی‌های سیاسی و وارداتی کنید کمی هم به فکر پاکی شهر تهران باشید چرا که زمان گزارش عملکرد دولت به مردم فرارسیده است و یقینا رییس جمهور در قبال عملکرد دستگاه تحت مدیریت شما چاره‌ای جز سکوت و ابراز تاسف نخواهد داشت.