۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹

نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت

نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید با هدف تبیین اولویت ها ، بررسی طرح ها و ارزیابی اقدامات انجام شده از ابتدای استقرار دولت یازدهم در سالن اجلاس سران برگزار شد.
کد خبر : ۲۰۹۳۱۱
صراط: دبیر هیات دولت در این نشست که با حضور اعضای هیات دولت، استانداران و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی برگزار شد، گفت: دولت یازدهم در طول یکسال و چند ماه گذشته تلاش کرده است تا با بهره گیری از تجارب گذشته دستگاه های اجرایی، خرد جمعی، تصمیمات سنجیده، جهادی و نوآورانه برای حل مشکلات کشور و حرکت سریع تر در مسیر توسعه سرعت بگیرد.

حاجی میرزایی با بیان اینکه دولت نیک اندیشان، راستگویان و درست کرداران، دولتی پاسخگو است، اظهار داشت: دولتی که با فساد مبارزه می کند، مطمئنا دولتی شفاف است.

دبیر هیات دولت با بیان اینکه دبیرخانه این نشست در پی رصد عملکرد و ارایه راهبرد در راستای پیشبرد بهتر برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت دولت است، افزود: یکی از اهداف مهم این نشست علاوه بر تبیین برنامه های دولت، ایجاد درک مشترک میان مدیران ارشد است که در پرتو این درک مشترک هم افزایی، وحدت و انسجام بیشتری حال می شود.چنین نشست هایی باید منجر به استفاده بهتر از همه فرصت ها و تبیین بهتر برنامه ها شود.

گفتنی است در این نشست، پرسشنامه هایی در اختیار مدیران ارشد دولت در خصوص اهداف، راهبردها و چالش های دولت تدبیر و امید قرار گرفت و دیدگاه های مختلف مورد بررسی و گفت وگو قرار گرفت.