۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵

پرونده بوستان مادر هنوز باز است

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر طی شدن روال قانونی سوال از شهردار درباره بوستان مادر گفت: مردم و دولت هر دو درباره این پروژه شکایت کرده‌اند.
کد خبر : ۲۱۳۸۷۸
صراط: محمد حقانی درباره آخرین وضعیت پروژه موسوم به بوستان مادر گفت: همانطور که پیشتر هم اعلام کردم، بنده از توضیحات شهردار تهران در صحن شورا درباره این پروژه قانع نشده ام و در حال حاضر قوه قضائیه نیز در حال رسیدگی به این موضوع است.
 
وی ادامه داد: در پی شکایت اداری وزارت راه و شهرسازی - شورای عالی معماری و شهرسازی کشور - از این پروژه، پرونده در دادسرای ویژه کارکنان دولت در حال رسیدگی است. از سوی دیگر، مردم نیز درباره بوستان مادر  شکایت کرده اند و مسیر دیگری در اوین در این خصوص در حال طی شدن است.
 
حقانی افزود: قوه قضائیه در پی شکایت وزارت راه، از رئیس شورای شهر درباره این پروژه استعلام کرده که قرار است چمران نیز از کمیسیون های مربوطه استعلام و پاسخ قوه قضائیه را تهیه کند.
 
عضو شورای شهر درباره صحت و سقم اخبار مربوط به تهاتر بوستان مادر با بابک زنجانی برای تامین هزینه پروژه صدر- نیایش گفت: در این خصوص نمی توانم حرف قطعی بزنم، زیرا اسناد بوستان مادر در اختیار ما قرار نمی گیرد و اگر به عنوان عضو شورای شهر از من بپرسید هزینه اجرایی پل صدر چقدر بوده است، نمی توانم به شما پاسخ بدهم.
 
وی تصریح کرد: اگر تغییر کاربری بوستان مادر خلاف هم نبود که هست، پول آن باید به حساب مخصوص خزانه شهرداری واریز و بعد از آن هزینه می شد. اما تا جایی که من می دانم، از مسیر طی شده پول اطلاعی در دست نیست.
منبع: فارس
برچسب ها: بوستان شورای شهر