۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

کارگر زنجانی براثر برخورد خودرو جان باخت

کارگر زحمتکش شهرداری زنجان صبح هنگام حین انجام وظیفه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید جان باخت و اعضای خانواده و اطرافیان و آشنایان را نیز داغدار و متاثر کرد.
کد خبر : ۲۱۳۹۴۹
صراط: کارگر زحمتکش شهرداری زنجان صبح هنگام حین انجام وظیفه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید جان باخت و اعضای خانواده و اطرافیان و آشنایان را نیز داغدار و متاثر کرد.
 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان با تایید این خبر گفت: متاسفانه این کارگر شهرداری که درحدود 50سال داشت ساعت 15/6 صبح امروز /چهارشنبه/ حین رفت و روب زباله های حاشیه خیابان بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.
 
سرگرد عباس مظفری افزود: این حادثه تلخ و ناگوار حدفاصل میدان فلسطین به سمت پل امام حسین (ع) و به خاطر عدم توجه کافی راننده خودرو پراید رخ داد.
 
وی با بیان اینکه این کارگر زحمتکش شهرداری زنجان به علت شدت صدمات وارده در دم جان سپرد به دیگر کارگران پرتلاش شهرداری زنجان توصیه کرد، حین انجام وظیفه شبانه که هوا تاریک و دید رانندگان نیز کم است حتما لباس شبرنگ بر تن کرده و از پوشیدن کاپشن های تیره نیز به جد خودداری کنند.
 
مظفری افزود: این کارگران در زمان هایی که روشنایی کم است حتی المقدور در حاشیه وسط مسیرهای ارتباطی کار و فعالیت نکنند و در صورت لزوم نیز به خاطر تردد خودروها دقت بیشتری داشته باشند تا حادثه ای تلخ رنج ندهد.
منبع: ایرنا