۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵

برنامه درخشان انجام شدنی نیست؟

با انجام هفته 17 لیگ برتر تیم های حاضر در این رقابت ها به تعطیلات نیم فصل رفته تا پس از استراحتی کوتاه مدت خودشان را برای پرقدرت ظاهر شدن در ادامه بازیهای لیگ برتر آماده کنند.
کد خبر : ۲۱۴۹۵۴
صراط: با انجام هفته 17 لیگ برتر تیم های حاضر در این رقابت ها به تعطیلات نیم فصل رفته تا پس از استراحتی کوتاه مدت خودشان را برای پرقدرت ظاهر شدن در ادامه بازیهای لیگ برتر آماده کنند. در این بین حمید درخشان هم برای رساندن تیمش به شرایط ایده آل برنامه هایی را تدوین کرده که البته باید دید این برنامه قابلیت اجرایی هم دارد یا خیر. در این برنامه مقرر شده که سرخ ها تا شنبه آینده استراحت کنند و سپس به مدت 10 روز در درفشی فر تمرینات خود را ادامه بدهند. در ادامه هم درخشان برای تیمش 2 اردوی 10 روزه در کیش و ترکیه تدارک دیده است.

موضوعی که در این بین نامعلوم است نحوه جذب بازیکنان جدید است که با توجه به نداشتن مدیرعامل یا شخصی که بتواند در غیابش کارهای سیاسی را انجام دهد، مشخص نیست که سرخ ها چگونه می توانند طبق برنامه درخشان پیش بروند.

درخشان از باشگاه خواسته که کار جذب نفرات جدید تا پایان آخرین تمرین در درفشی فر انجام شود تا کادر فنی بتواند با تمام داشته هایش پای به اردوی کیش و ترکیه بگذارد و این کار در زمانی حدود 2 هفته برای این پرسپولیس به هم ریخته بسیار اندک است و بعید به نظر می رسد انجام شدنی باشد.