۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

بازگشت مهاجم اخراجی به پرسپولیس!

هر چه نباشد محمد عباس‌زاده پديده فصل گذشته است و در قياس با ژوزه تادئوي به اصطلاح برزيلي آن هم با 7، 8 كيلو اضافه وزن مي‌تواند براي پرسپوليس مؤثرتر باشد!
کد خبر : ۲۱۸۰۷۹
صراط: شاید اگر لیست مازاد پرسپولیس رسانه‌ای نمی‌شد، توقعات برای خریدهای نیم‌فصل کمی پایین می‌آمد اما وقتی نیلسون، میثم حسینی، محمد عباس‌زاده و... را در این لیست دیدیم، تصور می‌کردیم به جای آنها بازیکنانی درجه یک و ستاره به جمع سرخپوشان ملحق خواهد شد غافل از آن که... کمتر پیش می‌آید یک مربی زیرک قبل از اطمینان از خریدهای خود بیاید و فهرست بازیکنان مازاد را در اختیار باشگاه گذاشته و رسانه‌ای کند اما این اتفاق برای حمید درخشان افتاد.
 
سرمربي پرسپوليس به تصور آن كه مي‌تواند ميثم مجيدي را از استقلال خوزستان، ايوب كلانتري از صباي قم، اكبر صادقي از پديده و مهاجم خارجي گلزن و كارنامه‌دار استخدام كند، عذر چند بازيكن خود را خواست ولي ديري نپاييد كه متوجه شد از اين خبرها هم نيست! حميد درخشان خيلي زود متوجه شد در غياب حميدرضا سياسي كه در بازداشت به سر مي‌برد و با وجود هيأت مديره فعلي قادر نخواهد بود در نيم فصل براي خريد بازيكن با سپاهان، استقلال و ... رقابت كند. برهمين اساس تصميم گرفت حرف خود را پس بگيرد.
 
او به محمد عباس‌زاده دستور بازگشت داد آن هم در حالي كه هفته‌ها قبل از اتمام نيم فصل اول در جمع نزديكانش از جدايي حتمي اين مهاجم شمالي حرف مي‌زد. درخشان حتي محمد عباس‌زاده جوان را در ليست مازاد قرار داد و صباي قم هم مشتري اين بازيكن شد اما در نهايت از كرده خود پشيمان گشت! به هر حال هر چه نباشد محمد عباس‌زاده پديده فصل گذشته است و در قياس با ژوزه تادئوي به اصطلاح برزيلي آن هم با 7، 8 كيلو اضافه وزن مي‌تواند براي پرسپوليس مؤثرتر باشد!
 
بدين روي به ما حق بدهيد كه در بازار نقل و انتقالات نيم فصل همين بازگشت محمد عباس‌زاده را بهترين خريد حميد درخشان لقب بدهيم. البته تا نظر سرمربي پرسپوليس چه باشد؟! گفتني است پرسپوليس تاكنون توانسته رضا خالقي‌فر، ژوزه تادئو، مسعود همامي، بابك حاتمي و علي عليپور را در نيم‌فصل جذب کند.
برچسب ها: درحشان پرسپولیس