۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳
سردار فضلی:

فتنه 88 جنگ نرم دشمن بود

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 به دنبال تحمیل سناریوی جدیدی به مردم بود، گفت: فتنه 88 جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمن بود.
کد خبر : ۲۱۸۳۶۸
صراط: سردار علی فضلی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دشمن در فتنه 88 به دنبال تحمیل سناریوی جدیدی به مردم بود، اظهار کرد: دشمن در فتنه 88 گمان می‌کرد می‌تواند پس از دستیابی به ام‌القرای جهان اسلام به اهداف شوم خود برسد اما بصیرت و آگاهی مردم در تبعیت از رهبر معظم انقلاب موجب خنثی شدن تمام نقشه‌های آنها شد.
 
وی حماسه 9 دی را موجب ناکامی دشمنان در ادامه توطئه‌های خود عنوان کرد و گفت: ایجاد تردید در بین مردم مهم‌ترین هدف دشمن بود اما مردم در حماسه 9 دی نشان دادند که پای‌بند به نظام و لایت فقیه هستند و پیروز این میدان شدند.
 
فضلی با بیان اینکه فتنه 88 جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمن بود، خاطرنشان کرد: فتنه 88 مانند فتنه صدر اسلام پس از رحلت پیامبر (ص) بود.
 
وی نقش گیلانی‌ها در خلق حماسه 8 دی سال 88 را برگ زرینی در تاریخ انقلابی مردم این استان دانست و یادآور شد: مردم گیلان یک روز زودتر از حماسه بزرگ 9 دی ملت ایران به خیابان‌ها آمدند و حمایت از ولایت را به نمایش گذاشتند.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین درباره رزمایش نیروهای مسلح محمد رسول‌الله (ص) خاطرنشان کرد: این رزمایش، راهبردی برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بود و دستاوردهای خوبی داشته است.
منبع: فارس