۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵

اعدام 8 عراقی توسط داعش+تصاویر

تروریست های داعش تعدادی از شهروندان اهل سنت عراق را به جرم خیانت، اعدام کردند. آنچه که در تصاویر این جنایت داعش به چشم می خورد، برخورداری اراذل و اوباش داعش از لباس ها و تجهیزات نو و جدیدی است که تنها راه دستیابی به آنها، محموله های ارتش امریکاست.
کد خبر : ۲۱۸۸۵۲
صراط: تکفیری های داعش با انتشار تصاویری از یک اعدام دسته جمعی در عراق، ضمن به نمایش گذاشتن جنایت جدید خود، از کمک های جدید حامیانشان نیز رونمایی کردند.

اراذل و اوباش چچنی، قفقازی، عرب، افریقایی، امریکایی، اروپایی و استرالیایی که داعش آنها را نیروهای ویژه نامیده است، این گروه از شهروندان اهل سنت عراق را به جرم خیانت، قتل عام کردند.

داعش ادعا کرد این افراد از اهالی استان صلاح الدین عراق هستند که با تظاهر به توبه، با خلیفه بیعت کرده بودند، اما بعدا مشخص شد که مرتد شده و به نفع دولت عراق کار می کنند.

در این تصاویر، آنچه که در کنار جنایت اراذل و اوباش داعش دیده می شود، برخورداری تروریست ها از لباس، تجهیزات و سلاح های جدید و نو است که تنها راه دستیابی به آنها، استفاده از محموله های کمکی ارتش امریکا و متحدانش در ائتلاف به اصطلاح ضد داعش است که توسط هواپیماهای ائتلاف در مناطق تحت اشغال داعش رها می شود.

ارتش عراق بارها از رها کردن این محموله ها برای نیروهای محاصره شده داعش فیلم برداری کرده و به آن اعتراض کرده است.


منبع: شبکه خبر