۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴

اژه‌ای: دشمنان جلوی نظام سر فرود آورده‌اند

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: امروز همان‌گونه که امام راحل توقع داشتند انقلاب به جهان صادر شده و دشمنان در مقابل حقوق و نظام مقدس ما سر تعظیم فرود آورده‌اند.
کد خبر : ۲۲۶۱۷۶
صراط: معاون اول قوه قضاییه با اشاره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: امروز همان‌گونه که امام راحل توقع داشتند انقلاب به جهان صادر شده و دشمنان در مقابل حقوق و نظام مقدس ما سر تعظیم فرود آورده‌اند.

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه با اعلام این مطلب افزود: حقیقتاً 35 سال پیش انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت.
 
وی افزود: در طول این 36 سال متأسفانه دشمنان از هیچ‌گونه دشمنی دست برنداشتند اما به لطف خداوند و رهبری امام راحل و پس از آن رهبر معظم انقلاب دستاوردهای بزرگی را امروز در سطح جامعه شاهد هستیم.
 
محسنی اژه‌ای گفت: حقیقتا مردم خوب و انقلابی ما در تمام این سال‌ها چیزی برای پیروزی و افزایش عزت این انقلاب کم نگذاشته‌اند و همواره حامی و پشتوانه بزرگی برای این انقلاب بودند.
 
معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: امام راحل از همان ابتدا این قصد را داشتند که انقلاب به تمام جهان صادر شود که خوشبختانه این مهم امروز تحقق پیدا کرده و آن چیزی که امروز در دنیا می‌بینیم حکایت از صدور انقلاب به تمام اقصی نقاط دنیا است.
 
وی خاطر نشان کرد: البته در این مسیر فراز و فرودهایی هم داشته‌ایم اما در همه حال مردم پشتوانه محکمی برای دولتمردان و انقلاب خود بودند.
 
محسنی‌اژه‌ای درباره پیش‌بینی حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن نیز گفت: همان‌طور که مردم در 35 سال گذشته حضور چشمگیر و مثال‌زدنی داشتند امسال هم پیش‌بینی ما این است که این حضور از سال‌های قبل هم گسترده‌تر خواهد بود.
 
وی افزود: البته مردم امروز به این نتیجه رسیده‌اند که این حضور مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان نظام خواهد بود و همین امر تحقق پیش‌بینی ما برای حضور گسترده مردم را مسجل‌تر می‌کند.
 
معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز افتخاراتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یافته است باعث شده تا دشمنان اسلام در مقابل حقوق مسلم ما سر تعظیم فرود بیاورند و حقوق ما را به رسمیت بشناسند.
منبع: فارس