۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

سرنگونی پهپاد اسراییل در حریم آبی لبنان

نزدیک به ساعت 08:30 صبح امروز یک پهپاد شناسایی دشمن صهیونیستی در بندر طرابلس سرنگون شده و نیروهای ارتش اقدام به اتخاذ تدابیر لازم کردند.
کد خبر : ۲۴۸۳۰۴
صراط: ارتش لبنان، لاشه یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی که در نزدیکی بندر «طرابلس» سرنگون شده بود را از آب بیرون آورد.

کمتر از یک ماه از انتشار اخباری مبنی بر سرنگونی یک پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی در مناطق کوهستانی شرق لبنان، این بار ارتش این کشور از سرنگونی یک پهپاد دیگر در حریم آب‌های دریایی‌اش خبر داد.

رادیو «صوت لبنان» در خبری از سرنگونی یک پهپاد شناسایی دشمن صهیونیستی در نزدیکی بندر «طرابلس» واقع در شمال لبنان خبر داد و تاکید کرد که نیروهای ارتش لاشه این پهپاد را آب بیرون آوردند.

یک منبع نظامی لبنان به رادیو «صوت لبنان» تاکید کرد که پهپاد سرنگون شده در حریم آبی این کشور، وابسته به رژیم صهیونیستی است.

وبگاه خبری تلویزیون «المنار» نیز در خبری به نقل از فرماندهی ارتش لبنان نوشت: نزدیک به ساعت 08:30 صبح امروز یک پهپاد شناسایی دشمن صهیونیستی در بندر طرابلس سرنگون شده و نیروهای ارتش اقدام به اتخاذ تدابیر لازم کردند.

رسانه‌های لبنان در 31 خرداد گذشته نیز از سقوط یک راکت در ارتفاعات «صغبین» واقع در منطقه «بقاع غربی» خبر داده و افزودند:‌ جنگنده‌های صهیونیستی با راکت یک پهپاد شناسایی آن رژیم که در منطقه بقاع سرنگون شده بود را هدف قرار دادند. احتمالا این پهپاد صهیونیستی از شب قبل در ارتفاعات صغبین سقوط کرده بود.
منبع: فارس