۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

هلاکت بیش از ۱۶۰داعشی در الرمادی

بیش از 1۶۰ نفر از عناصر گروه تروریستی داعش در عملیات هوایی ارتش عراق در شرق و غرب «الرمادی» مرکز استان الانبار طی ۲۴ ساعت گذشته کشته شدند.
کد خبر : ۲۴۹۲۲۱

صراط: به نقل از السومریه نیوز، پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع عراق امروز(جمعه) اعلام کرد که 30 نفر از گردان «الانغماسیین» وابسته به داعش در حملات هوایی ارتش عراق در غرب الرمادی از پای درآمدند.

بر اساس این گزارش، این حمله هوایی در منطقه «المحمدی» شهرستان هیت شهر الرمادی صورت گرفته است که در پی آن 30 نفر از عناصر داعش وابسته به گردان «الانغماسیین» کشته شدند.

مرکز اطلاع رسانی وزارت دفاع عراق اعلام کرد که «این گردان از خطرناک ترین مراکز فرماندهی داعش است که در زمینه‌های آموزش و گسترش افکار تکفیری فعالیت تروریستی می‌کند.»

در همین ارتباط، «نصیر نوری محمد» سخنگوی مدنی وزارت دفاع عراق گفت: ارتش و نیروی هوایی عراق در دو عملیات جداگانه، 14 خودروی بمب گذاری شده و 8 پایگاه گروه تروریستی داعش را در شرق الرمادی منهدم کردند و 60 تروریست را در نزدیکی منطقه «الخالدیه» واقع در شرق الرمادی از پای درآوردند.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش عراق همچنین محل تجمع تروریست‌های داعش را در کارخانه‌ای در الرمادی هدف قرار داد که در پی آن بیش از 70 تروریست عضو داعش کشته شدند.

منبع: فارس