۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰

«نهنگ عنبر» 6 میلیاردی شد

پنج شنبه شب (15 مرداد) فروش یک شب فیلم کمدی «نهنگ عنبر» و «دوران عاشقی» فیلمی اجتماعی در تهران با هم برابر و 70 میلیون تومان بود.
کد خبر : ۲۵۲۲۳۷
صراط: در میان فیلم های به نمایش درآمده در سالن های سینما فیلم «نهنگ عنبر» مورد اقبال مخاطب است و شب گذشته بعد از گذشته 12 هفته از نمایش فیلم به فروش 70 میلیون تومان در تهران نائل آمد. فیلم «دوران عاشقی» هم در میان فیلم اجتماعی به نمایش درآمده نظر مخاطبان را به خود جلب کرده است و شب گذشته این فیلم نیز در تهران به فروش 70 میلیون تومان رسید و نشان داد که از میان فیلم های اجتماعی که از ابتدای سال به نمایش درآمده بهتر توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند.

امیر قطبی مدیر فروش دفتر پخش فیلمیران گفت: فیم سینمایی «نهنگ عنبر» با در اختیار داشتن 26 سالن سینما به فروش 4 میلیارد و 350 میلیون و در شهرستان 1 میلیارد و 800 میلیون تومان رسیدو فروش کل فیلم 6 میلیارد و 150 میلیون تومان است.

وی در ادامه درباره فروش فیلم «دوران عاشقی» که توسط دفتر فیلمیران پخش می شود توضیح داد: این فیلم با توجه به موضوع اجتماعی که دارد توانسته با اقبال مواجه شود و پس از 9 روز نمایش در تهران به فروش 430 میلیون تومان در شهرستان به فروش 140 میلیون تومان دست یافته است که در مجموع به فروش 570 میلیون تومان دست یافت.

وی درباره اکران فیلم در شهرستان ها گفت: این فیلم از اواسط هفته در سینماهای شهرستان به نمایش درآمده است که تاکنون 26 سالن در تهران و 35 سالن در شهرستان در اختیار دارد.دوران عاشقی شب گذشته در 6 سالن سینما به فروش فوق العاده رسید و درتهران پنج شنبه شب  70 میلیون تومانی شد.

دفتر بامداد فیلم فروش  «عصر یخبندان» را 1 میلیارد و 120 میلیون تومان در  تهران و 500 میلیون تومان در شهرستان اعلام کردو فروش فیلم را ظرف 45 روز نمایش 1 میلیارد و 620 میلیون تومان عنوان کرد.

خزاعی مدیر فروش پخش نور تابان درباره فروش فیلم «گینس» گفت: تاکنون فروش فیلم در تهران 1 میلیارد و 855 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 845 میلیون تومان دست یافتیم. مجموع فروش فیلم 2 میلیارد و 700 میلیون تومان خواهد بود.

«مردن به وقت شهریور» و «خداحافظی طولانی» به ترتیب توسط دفتر شکوفا فیلم و هدایت فیلم پخش می شوند تا زمانی که مشغول آماده سازی گزارش بودیم فروش فیلمها از سوی دفتر اعلام نشد.
منبع: فارس