۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲

خواستگاری به پليس فتا کشيده شد

دختری كه اقدام به ارسال پيام هاي توهين آميز و تهديد آميز براي يکي از اقوام خواستگار پيشين خود در شبكه هاي اجتماعي كرده بود توسط پليس فتا استان کرمانشاه شناسايي و دستگير شد.
کد خبر : ۲۶۳۳۱۴
صراط: از کرمانشاه ؛سرهنگ "علي شفيعي "رئيس پليس فتا استان کرمانشاه گفت:درپي شكايت خانمي جوان مبني براين كه فرد ناشناسي دريكي از شبكه هاي اجتماعي با ارسال پيام هاي توهين آميز و تهديد آميز باعث هتك حيثيت و سلب آسايش وي شده است، موضوع دردستور كارشناسان پليس فتا قرارگرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت: با انجام تحقيقات تخصصي و جستجو در فضاي سايبر سرانجام متهمه که دختر خانمي بود شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي دستگير شد.

سرهنگ شفيعي با بيان اين كه يکي از اقوام شاکي در گذشته خواستگار متهم بوده است گفت: متهمه در اعترافات خود عنوان داشته بنا به دلايلي خواستگاري من با يکي از اقوام شاکيه به هم خورد و متعاقباًدر حضور همسايگان درگير شديم و شاکي به اينجانب تهمت و ناسزا گفت و به همين جهت تصميم گرفتم در پاسخ به تهمت هاي وي در يکي از شبکه هاي اجتماعي اين مطالب را بنويسم.

رئيس پليس فتا با اشاره به اين که متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مرجع قضائي شد تصريح کرد:نبايد مشکلات و درگيري هاي شخصي را که مي توان از راه هاي قانوني حل کرد به فضاي مجازي و هتک حيثيت کشاند زيرا اين امر خود جرم محسوب مي شود و پيگرد قضائي دارد.